• 17.12.09, 12:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kommentaar: mis maksab ehitusfirma maine?

Mis maksab maine, kui nälg näpistab ja pankrot uksele koputab? Nii võib kahjuks kokku võtta masu ajal valitseva suhtumise.
See pole ainuüksi ehitusfirmade probleem, ent siin on valukoht ehk kõige tuntavam, sest ehitussektor sai masu käest kõige valusama laksu. Kinnisvara sektori kõrval muidugi.
Esmapilgul on raske midagi ette heita ehitajale, kes oma maine eest ei hoolitse, kui tema valik on lihtne: kas talv üle elada või… mainekana tegevus lõpetada.
Lähemal vaatlusel pole see küsimus siiski must-valge. Hoolimata mustast masendusest, mis ehitussektorit praegu valdab, tuleb silmas pidada, et kriis läheb varem või hiljem üle. Ning uus tõus tuleb kindlasti.

Artikkel jätkub pärast reklaami

On ju selge, et sarnast ehitusbuumi meie silmad Eestimaa peale enam ei näe. Ent normaalse turu taastumine on aja küsimus.
Kui turg paari aasta pärast taastub, ei saa kindlasti öelda, et tellija oleks unustanud kõik, mis masu ajal toimus.
Need, kes puhta näo on säilitanud, neil läheb siis hästi. Ent need, kes maine sentide eest maha müüsid, jäävad seda pikki aastaid taga igatsema. Naiivne seisukoht? Ma ei arva seda.
Ehitusuudised.ee tunnustab kõiki ehitusettevõtjaid, kes raskustest hoolimata oma maine peale mõtlevad ning puhta nime säilitavad.
Pealkirjas esitatud küsimusele - mis maksab ehitusfirma maine? - vastaksin, et väga palju maksab!
Reedel kuulutame veebihääletuse põhjal välja kõige mainekama ehitusfirma. Seni kutsun üles kõiki väärtustama maine hoidmist ning hääletama aripaev.ee esilehel: kes on mainekaim ehitusfirma 2009?
Hääleta SIIN
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.25, 16:14
Kaabli kvaliteet ei ole silmaga nähtav, aga tagajärjed võivad olla valusad
Saaremaa ettevõte OÜ Feizerton, mille kaubamärk Feirol on Eestis juba tuttav nii professionaalidele kui ka tavakasutajatele, on tegelenud enam kui 20 aastat kaablitoodete ja elektritarvikute arenduse, tootmise ja müügiga. Ettevõtte juhi Jüri Lemberi sõnul on neil turul omas nišis tugev positsioon, kuid samas on soov üha enam jõuda otse nii ehitusobjektidele kui ka lõpptarbijateni.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele