Ühispakkujad osalesid ühispakkumisega riigihanke „E20 Loo-Maardu teelõigu ehitus“ (viitenumber 113002) ehitushankel ning esitasid 19. augustil 2009 pakkumuse summas 288,8 mln kr (käibemaksuta), mis oli kuuest esitatud pakkumisest odavaim, teatas Nordecon Infra börsile.
23. oktoobril 2009 esitas paremuselt teise hinnapakkumise (318 779 999,60
krooni ilma k/m-ta) esitanud AS Nordecon Infra Riigihangete Vaidlustuskomisjonile vaidlustuse tunnistada kehtetuks Maanteeameti peadirektori 13. oktoobri 2009. aasta käskkiri nr 335 osas, millega kvalifitseeriti riigihanke nr 113002 „E20 Loo-Maardu teelõigu ehitus“ hankele ühise pakkumise esitanud Ühispakkujad, kuna nad ei vasta kvalifitseerimisnõuetele referentsobjektide ja käibe osas.
AS Nordecon Infra viitab sellele, et AS Merko Ehitus on 1. augustil 2008
äriregistrisse kantud äriühing, kes ei saa vastata kvalifitseerimistingimustele, milles nõutakse andmeid viimase kolme majandusaasta netokäibe ja viimase viie aasta jooksul tehtud tööde osas ning et nõutud referents ja käive puuduvad ka Tallinna Teede AS-il ja SIA Merksil.
Tallinna Ringkonnakohus leidis 28. novembri 2008 otsuses, et kogu oskusteave ja ehituskogemus on AS-ile Merko Ehitus jagunemisel üle läinud. Ka Tallinna Halduskohus kinnitas äsjases otsuses Merko Ehitus seisukoha õigsust.
Tallinna Halduskohus märkis 20. oktoobri 2009 otsuses järgmist: „Hinnates AS Merko Ehitus (reg. nr 10068022) 30.04.2008.a. koostatud ja tõestatud jagunemiskava, on ilmne, et AS Merko Ehitus (reg. nr 11520257) omab nõutavat pädevust hankeobjekti ehitamiseks.“ Samale seisukohale on asunud ka Riigihangete Vaidlustuskomisjon.