Kui üksikud erandid välja jätta, siis on parklate vakantsus suurenenud, seda isegi ka City tsoonis. Põhjuseks inimeste kokkuhoid ning alternatiivsed lahendused kuni paari tuhande kroonisele parkimiskulule.
Pindi Kinnisvara juhatuse liige Peep Sooman ütles, et parkimise hinnatase on paarikümne protsendi võrra allapoole nihkunud, samas on ka näiteid, kus tunnihind on langenud konkurentsist tingitult 10-le kroonile kunagise 30 krooni asemel (Ahtri tänaval).
Büroomajade omanikud on muutunud paindlikuks ning parkimiskohtade eest lisaraha küsimine jäi buumiaega.
Ta märkis, et paljud kesklinnas töötavad inimesed pargivad auto kalli kesklinna tsooni asemel äärelinna, et siis viimane osa teekonnast kontorisse sõita ühistranspordiga.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Rime Kinnisvara Maakler Eiki-Hans Kurus möönis, et kindlasti on büroomajade juures parkimiskohtade puudus probleemiks. Väiksem on probleem väljaspool tasulise parkimise tsooni, kus otsitakse alternatiivi lähedal asuvatest parklatest ja tänavatest.
A&A Kinnisvara tegevjuht Aivar Villemson kirjutab, et parkimisteenuste turul nagu ka kinnisvaraturul on toimunud suured muudatused ja kõige rohkem just hinna osas.
Tänavu 30. tegutsemisaastat tähistav pereettevõte
Tammer OÜ tõenäoliselt ehitus- ja laevatööstuses tutvustamist ei vaja. Ettevõtte arengut on algusest peale vedanud strateegilised investeeringud innovatsiooni, tootearendusse ja töötajatesse, mis on loonud võimaluse koos muutuvate turgude ja tehnoloogiatega kasvada. Kuidas aga sai kohalikust väikefirmast Põhjamaade suurim projektipõhine metallustevalmistaja, mis ekspordib 90% oma toodangust?