Ehitus- ja aiakaupade müüja Bauhof jäi rahule 11.-21. juulil toimunud kampaaniaga Ostumöll. Müügijuht Janek Kalbini sõnul tuli kampaania ajal kaubavarusid kahel korral täiendada.
"Olime müügi prognoosimisel realistlikud ja jäime tulemustega rahule. Mitte et nüüd hõiskaks, aga tänases olukorras võib tõesti rahul olla," rääkis Kalbin ehitusuudised.ee-le.
Müügirekordeid tegid eelkõige kampaaniapakkumised. Kalbini sõnul püsis külastajate voog kogu kampaania toimumise ajal nädalapäevast sõltumata. "Kaks korda tõime lisakaupa juurde, nii et osa inimesi tuli veel tagasi ning külastas meid korduvalt," rõõmustas ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kampaaniast jäänud kauba jäägid on endiselt hea hinnaga müügis. "Kui midagi on veel järel, siis selleks nädalaks on pikendatud nende müük soodsate hindadega," märkis Kalbin.
Seotud lood
Rautakesko turundusjuhi Annika Oja sõnul on K-rauta nädalavahetuste kampaaniad, mil kogu kauba pealt saab 20 protsenti allahindlust, toonud kokku keskmisest tunduvalt enam inimesi.
Ehkki soodushindu otsivad kliendid eelistavad lisadeta ja odavamaid tööriistu, pole ehitusmaterjalide kaupluse Bauhof käive mullusega võrreldes kahanenud.
Jätkusuutlikkus ja rohelisus ei ole enam ammu nišiteema, vaid eeldus, et tootmis- ja ehitusettevõte saaks üldse rahvusvahelisel turul kaasa rääkida. See tähendab, et tootjal peab olema täielik ülevaade nii materjalide päritolust, tootmisprotsessist kui ka sellest, mis saab toodetest pärast nende elukaare lõppu.