Ehitus- ja aiakaupade müüja Bauhof jäi rahule 11.-21. juulil toimunud kampaaniaga Ostumöll. Müügijuht Janek Kalbini sõnul tuli kampaania ajal kaubavarusid kahel korral täiendada.
"Olime müügi prognoosimisel realistlikud ja jäime tulemustega rahule. Mitte et nüüd hõiskaks, aga tänases olukorras võib tõesti rahul olla," rääkis Kalbin ehitusuudised.ee-le.
Müügirekordeid tegid eelkõige kampaaniapakkumised. Kalbini sõnul püsis külastajate voog kogu kampaania toimumise ajal nädalapäevast sõltumata. "Kaks korda tõime lisakaupa juurde, nii et osa inimesi tuli veel tagasi ning külastas meid korduvalt," rõõmustas ta.
Kampaaniast jäänud kauba jäägid on endiselt hea hinnaga müügis. "Kui midagi on veel järel, siis selleks nädalaks on pikendatud nende müük soodsate hindadega," märkis Kalbin.
Seotud lood
Rautakesko turundusjuhi Annika Oja sõnul on K-rauta nädalavahetuste kampaaniad, mil kogu kauba pealt saab 20 protsenti allahindlust, toonud kokku keskmisest tunduvalt enam inimesi.
Ehkki soodushindu otsivad kliendid eelistavad lisadeta ja odavamaid tööriistu, pole ehitusmaterjalide kaupluse Bauhof käive mullusega võrreldes kahanenud.
Haapsalu Uksetehas on Eesti vanim kaasaegsel tehnoloogial uksi valmistav ettevõte, mis tähistab tänavu oma 34. tegevusaastat. Täielikult Eesti kapitalil tegutsev tehas on tuntud ennekõike kvaliteetsete sise- ja välisuste tootjana, kuid viimastel aastatel on oluliseks kasvanud ka aknatootmine, mis moodustab juba umbes kümnendiku kogu käibest.