22. juuni 2009

Kampaania kasvatas Rautakesko käivet 100 protsenti

Rautakesko turundusjuhi Annika Oja sõnul on K-rauta nädalavahetuste kampaaniad, mil kogu kauba pealt saab 20 protsenti allahindlust, toonud kokku keskmisest tunduvalt enam inimesi.

Eelmisel nädalavahetusel kasvas jaekäive 100% ning külastajaid oli 60% tavapärasest enam

Oja sõnul tehti palju suuri oste, mis näitab, et kliendid koondavad oma oste ja ostavad allahindluste ajal suuremaid asju. Näiteks oli Tondi poes keskmine ostusumma tavapärasest neli korda suurem .

K-rauta jätkab sooduskampaaniate tegemist ka edaspidi, tulemas on  remonditeemadele keskendunud remondipidu.

Jaga lugu
Ehitusuudised.ee toetajad:
Teeli RemmelgEhitusvaldkonna juhtTel: 51 23 770
Sandra MalvikEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 58 552 554
Helen PaapsiReklaamimüügi projektijuhtTel: 5880 7785
Hannes RummReklaamimüügi projektijuhtTel: 518 4688