22. juuni 2009
Jaga lugu:

Kampaania kasvatas Rautakesko käivet 100 protsenti

Rautakesko turundusjuhi Annika Oja sõnul on K-rauta nädalavahetuste kampaaniad, mil kogu kauba pealt saab 20 protsenti allahindlust, toonud kokku keskmisest tunduvalt enam inimesi.

Eelmisel nädalavahetusel kasvas jaekäive 100% ning külastajaid oli 60% tavapärasest enam

Oja sõnul tehti palju suuri oste, mis näitab, et kliendid koondavad oma oste ja ostavad allahindluste ajal suuremaid asju. Näiteks oli Tondi poes keskmine ostusumma tavapärasest neli korda suurem .

K-rauta jätkab sooduskampaaniate tegemist ka edaspidi, tulemas on  remonditeemadele keskendunud remondipidu.

Jaga lugu:
Seotud lood
EHITUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad ehituse uudised igal nädalal enda postkasti.

Ehitusuudised.ee toetajad:

Enimloetud
Eva Kiisler
Eva KiislerEhitusväljaannete juhtTel: 56 600 050eva@ehitusuudised.ee
Sandra Malvik
Sandra MalvikEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 58 552 554sandra.malvik@aripaev.ee
Helen Paapsi
Helen PaapsiReklaamimüügi projektijuhtTel: 5880 7785helen.paapsi@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt