Ehkki soodushindu otsivad kliendid eelistavad lisadeta ja odavamaid tööriistu, pole ehitusmaterjalide kaupluse Bauhof käive mullusega võrreldes kahanenud.
Bauhofi müügidirektori Janek Kalbini sõnul oodatakse suveperioodil nende toodete müügi kasvu, kus kliendid saavad anda lisaväärtust oma töö ja ajaga, näiteks eelvärvimata aialipid ning hoidiste ja koduste aiasaaduste kasvatamiseks ja hoidistamiseks vajalik. „Tundub, et isetegemine on mitmes valdkonnas au sisse tõusmas. Samuti eelistatakse lihtsamaid ja töökindlamaid tööriistu ilma mugavuslisadeta,“ lisas ta.
Kampaaniatooted müüvad Kalbini sõnul väga hästi, mis annab tunnistust sellest, et heale tootele on soodushinnaga ostja olemas.
Käibe osas oldi üsna samal tasemel eelmise aastaga. OÜ Ehitus Service (Bauhof) realiseerimise netokäive oli esimeses kvartalis 186 mlj krooni, aasta varem 185 mlj krooni.
Faktum & Ariko uuringu järgi oli Bauhofi ostukorv teiste suuremate ehitusmaterjalide kauplustega võrreldes soodsaim – 114 872 krooni. Võrreldes veebruariga on hinnad langenud 3,7%.
Seotud lood
Faktum & Ariko uuringust selgus, et veebruariga võrreldes odavnesid mais kõikide suuremate ehitusmaterjalide kaupluste ostukorvid, keskmiselt 3,6 protsenti.
Ehitus- ja aiakaupade müüja Bauhof jäi rahule 11.-21. juulil toimunud kampaaniaga Ostumöll. Müügijuht Janek Kalbini sõnul tuli kampaania ajal kaubavarusid kahel korral täiendada.
Kui ettevõte sünnib soovist teha midagi sisukat ja põnevat, ei pruugi esialgu ollagi suurt strateegiat ja visiooni. Ent kui sellele lisandub aastatepikkune sihikindlus, oskus õigeid otsuseid teha ja kirg valdkonna vastu, võib sellest kasvada midagi suurt. Just nii on läinud ettevõttega Optimus Systems, mis alustas 20 aastat tagasi viieliikmelise meeskonnana ning on nüüdseks kasvanud Eesti turvavaldkonna liidriks.