“Meie Soome esindus müüb sarnast toodet, aga Eestis Puukeskus seda ei paku,” räägib Reinmann ning lisab, et tehispuidu võtmist oma valikusse pole isegi kaalutud, kuna eesti klient on antud hetkel hinnatundlik. “Toode oleks tavalisest terrassilauast tõenäoliselt 2-3 korda kallim ja kellel raha on, paneb pigem väärispuidu ning pealegi eelistab eestlane naturaalseid materjale,” lisas ta.
Kommenteerimaks uudist, et Hiinast juba tehispuitu Eestisse tarnitakse, sõnas Reinmann, et kuna lugu on liiga värske, on raske tootele ka müügiedu ennustada. “Kogemused näitavad, et uue tootega tuleb teha 2-3 aastat tugevat müügitööd, alles siis ehk hakatakse omaks võtma. Idee tuleb kõigepealt sisekujundajatele ja arhitektidele maha müüa, aga ega see kerge ei saa olema. Kui nemad juba projektidesse tehispuidu sisse kirjutavad, tulevad ka tellijad,” rääkis ta.
Ehitusmaterjalide müügi hetkeseisu kommenteeris Reinmann: “Turg on rahunenud. 2006.-2007. aastatel võis rääkida pigem kauba jagamisest, mitte normaalsest müügist. Hinnaküsimisi on palju, sest klient on aru saanud, et pole mõtet teise firmasse minna, vaid tasub kaubelda ja eks me siis marginaaliga mängi”.