• 25.05.09, 10:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Teefirmad remondivad Tartu teid võlgu

Tänavu panevad teedeehitajad Tartus uut asfalti kuni 13 miljoni krooni eest võlgu, kuna eelarvekärbete tõttu suudab linn maksta vaid keskmiselt kolmandiku töö hinnast.
Reedel alanud Turu tänava remondi 2,3 miljoni kroonisest hinnast saab riigihankel võitnud AS Talter linnalt tänavu vaid veerandi rahast, ülejäänu tuleb 2010. aasta linnaeelarvest, kirjutab Tartu Postimees. Samamoodi käib uue asfaldi panek võlgu veel real tänavatel, kus linnavalitsus on juba riigihangete tingimustesse kirjutanud, et sõltuvalt objektist tasutakse tänavu 25–40 protsenti ja ülejäänu järgmisel aastal.
Linnamajanduse osakonna juhataja Rein Haagi sõnul on ülekatteid plaanis teha umbes 20 miljoni krooni eest, millest linn tänavu maksab ära umbes 7 miljonit krooni.
Teeremont võlgu

Artikkel jätkub pärast reklaami

• Jaama (Paju–Rõõmu) 2,13 mln, 40%, Tref• Aardla (Võru–raudtee) 1,72 mln, 25%, Talter• Viljandi mnt (Ringtee–Ravila) 1,2 mln, 25%, Tref• Ringtee (Turu–Tähe) 2,29 mln, 25%, Tref• Turu (Kuusakoski kurv – Sepa) 2,35 mln, 25%, Talter
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.12.25, 14:42
Killustiksammaste rajamine – kõige keskkonnasõbralikum pinnaste parendusmeetod
Ehitus- ja geotehnilistes projektides seisavad insenerid sageli silmitsi pinnastega, mis ei vasta eeldatud kandvuse ja stabiilsuse nõuetele. Üheks tõhusaks ja maailmas väga laialdaselt kasutatavaks pinnaseparandusmeetodiks on killustiksammaste rajamine. See tehnoloogia võimaldab oluliselt parandada pinnase mehaanilisi omadusi ulatuslike väljakaevamisteta või kiirendada konstruktsioonide alla jääva pinnaste tihenemist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele