Tänavu panevad teedeehitajad Tartus uut asfalti kuni 13 miljoni krooni eest võlgu, kuna eelarvekärbete tõttu suudab linn maksta vaid keskmiselt kolmandiku töö hinnast.
Reedel alanud Turu tänava remondi 2,3 miljoni kroonisest hinnast saab riigihankel võitnud AS Talter linnalt tänavu vaid veerandi rahast, ülejäänu tuleb 2010. aasta linnaeelarvest, kirjutab Tartu Postimees. Samamoodi käib uue asfaldi panek võlgu veel real tänavatel, kus linnavalitsus on juba riigihangete tingimustesse kirjutanud, et sõltuvalt objektist tasutakse tänavu 25–40 protsenti ja ülejäänu järgmisel aastal.
Linnamajanduse osakonna juhataja Rein Haagi sõnul on ülekatteid plaanis teha umbes 20 miljoni krooni eest, millest linn tänavu maksab ära umbes 7 miljonit krooni.
Teeremont võlgu
Artikkel jätkub pärast reklaami
• Jaama (Paju–Rõõmu) 2,13 mln, 40%, Tref• Aardla (Võru–raudtee) 1,72 mln, 25%, Talter• Viljandi mnt (Ringtee–Ravila) 1,2 mln, 25%, Tref• Ringtee (Turu–Tähe) 2,29 mln, 25%, Tref• Turu (Kuusakoski kurv – Sepa) 2,35 mln, 25%, Talter
Seotud lood
Eestis on aastaid püsinud arusaam, justkui plaatsoojusvahetid, eriti niiskustagastusega ehk ERV-tüüpi seadmed, ei sobi meie kliimasse. Levinud on hirm, et need külmuvad talvel ja ei ole energiatõhusad. See müüt pärineb ajast, mil turul levisid odavad ristvoolu vahetid, mille kasutegur oli madal ja automaatika olematu. Tänapäeval on see eelarvamus ajale jalgu jäänud.