Ekspressini jõudis linnakodaniku mure - miks aprillikuus parandatud Kadaka tee löökaugud maikuus uuesti üles freesitakse, ja uuesti sama lõiku parandatakse? Miks käib selline kliplaslik töö maksumaksja taskust? kirjutab Eesti Ekspress.
Linnakodanik teatas, et Tallinnas Kadaka puiesteel, autoturu juures, toimus aprillikuus teeremont, mille käigus parandati suuremad löökaugud. „Väikeseid parandusruudukesi oli kümneid ja tööd teostati mitu päeva," ütles ta.
Nüüd, maikuus, avastas linnakodanik, et sama lõiku on asunud kapitaalsemalt parandama uus brigaad. „Needsamad parandused, mis tehti kuu aega tagasi, freesitakse lihtsalt uuesti üles!" on kodanik hämmeldunud.
Miks käib selline kilplaslik parandamine maksumaksja taskust? Kes vastutab?
Tallinna pressiteenistuse vahendusel saime linna kommunaalameti juhataja asetäitja Tarmo Sulgi vastuse.
Sulgi sõnul vajas Kadaka tee sõiduteekate aprillikuus sõidetavuse tagamiseks hädavajalikke remonttöid, mida teostati talvise kuuma mustseguga.
„Asfalditehaste käivitumisel alustati kogu linna hõlmava remondikava realiseerimisega, mis sisaldab ka planeeritud hooldusremonttöid Kadaka teel ja Kadaka puiesteel," selgitas Sulg.
Ekspressil on andmeid, et Sulgi sõnu „sõidetavuse tagamiseks" tuleks tõlgendada „selleks, et linn ei peaks kinni maksma auklikul teel purunenud autode remonti".
Seotud lood
SSAB kontserni tütarettevõte Ruukki Construction käivitas uue tootegrupi Ruukki® LowCarbon, mille eesmärk on täita üha karmimaid keskkonnanõudeid ja rahuldada klientide vajadust vähendada ehitatavate hoonete elutsükli jooksul tekkivaid heitkoguseid. Tootegrupi esimesteks toodeteks on LowCarbon sändvitšpaneelid, LowCarbon fassaadikassetid ja katuseprofiil Ruukki® Classic LowCarbon, mille heitkogused on 50-70% väiksemad kui analoogsetel standardsetel toodetel.