Tallinna linnavalitsus otsustab homsel istungil, kas algatada detailplaneering, millega soovitakse kavandada lennujaama naabruses asuvale alale üks kuni 12- ja üks kuni 13-korruseline ärihoone.
Detailplaneering hõlmaks Sepise tn 1 // Keevise tn 15 kinnistu ja lähiala kogupindalaga 1,34 ha. Detailplaneeringu koostamise eesmärgiks on kinnistute liitmine ja moodustatavale krundile ehitusõiguse määramine kuni 13-korruselise ja kuni 12-korruselise ärihoone ning neid ühendava maa-aluse parkimiskorruse ehitamiseks.
Peale algatamist korraldab Lasnamäe Linnaosa Valitsus detailplaneeringu lähteseisukohtade ja eskiislahenduse tutvustamiseks avaliku arutelu ning paneb planeeringualal nähtavale kohale teabetahvli.
Detailplaneeringu algatamist taotles Optimal Projekt OÜ. Planeeritav ala asub kiiresti arenevas piirkonnas, endise Dvigateli tehase tootmisterritooriumil. Planeeritava ala kontaktvöönd piirneb põhjast raudteega ja ning lõunast Tallinna Lennujaama territooriumiga, kontaktvööndisse jäävad kahe- kuni 12-korruselised tootmis- ja ärihooned.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kahe kuni 13-korruselise hooneosa absoluutkõrguseks on lubatud 89 meetrit ja kuni 12-korruselise ärihoone absoluutkõrguseks 84 meetrit. Kokku on planeeritavale maa-alale kavandatud 498 parkimiskohta. Alale on planeeritud rohkelt kergliiklus- ja jalgteid, mis muudavad kvartalis liikumise lihtsaks. Hoonete vahelisele alale on planeeritud rekreatsiooniala.
Seotud lood
Ehitus- ja geotehnilistes projektides seisavad insenerid sageli silmitsi pinnastega, mis ei vasta eeldatud kandvuse ja stabiilsuse nõuetele. Üheks tõhusaks ja maailmas väga laialdaselt kasutatavaks pinnaseparandusmeetodiks on killustiksammaste rajamine. See tehnoloogia võimaldab oluliselt parandada pinnase mehaanilisi omadusi ulatuslike väljakaevamisteta või kiirendada konstruktsioonide alla jääva pinnaste tihenemist.