Sadolini tegevjuht Piret Minn ütles ehitusuudised.net-le, et värvide müügikäive on tänavu kahanenud neljandiku võrra, kui võrrelda eelmise kevadega.
Minn märkis, et eelkõige andis tunda profituru kokkukuivamine. „Profiturg toimib aasta ringi ning on tunda, et see on väiksem. Loodame et jaeklient hakkab kevade saabumisel rohkem ostma,“ ostutas ta.
Jaekliendi turgu kommenteerides juhtis Minn tähelepanu ka sellele, et märksõnadeks on paindlikkus ja hinnatundlikkus.
Sadolin ekspordib suure osa oma toodangust Baltikumi, Ukrainasse ning Venemaale. Kõigis neis riikides on ehitamine oluliselt vähenenud ja turg seepärast kukkunud.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Minn märkis siiski, et eraisikud ostavad siiski neis riikides värve, kuna palju tehakse ise värskendusremonti. Tema sõnul on siin selge erinevus lääneriikidest.
Seotud lood
Akustika on hoone funktsionaalsuse ja kasutusmugavuse seisukohalt sama oluline kui energiatõhusus või sisekliima. Liigses müras väheneb inimeste keskendumisvõime, kasvab stressitase ning kannatab töö kvaliteet. Ruukki Products ASi Baltikumi tehnilise toe ja jätkusuutlikkuse juht Kaupo Pertel nendib, et õigete ehitusmaterjalidega on võimalik seda kõike ennetada.