Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Ehitusmasinate müük kukkus 92 protsenti
Uute ehitusmasinate turul on nõudmine muutunud sisuliselt olematuks, eelmise aasta algusega võrreldes on kõigis Balti riikides müük vähenenud üle 90 protsendi.
Üle-Euroopaliselt tootjatelt igakuiselt müüginäitajate andmeid koguva CECE andmetel müüdi Eestis tänavu esimese kuuga vaid 9 uut ehitusmasinat. Võrdluseks - eelmise aasta sama ajaga müüdi 116 masinat, mistõttu on kukkumine 92 protsenti. Veelgi hullem on olukord Lätis, kus esimese kahe kuuga müüdi vaid 2 uut masinat.
Saaremaa ettevõte OÜ Feizerton, mille kaubamärk Feirol on Eestis juba tuttav nii professionaalidele kui ka tavakasutajatele, on tegelenud enam kui 20 aastat kaablitoodete ja elektritarvikute arenduse, tootmise ja müügiga. Ettevõtte juhi Jüri Lemberi sõnul on neil turul omas nišis tugev positsioon, kuid samas on soov üha enam jõuda otse nii ehitusobjektidele kui ka lõpptarbijateni.