• 27.03.09, 12:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tartu uus autosild on Eesti keerukaim

Möödunud nädalal valati Tartu uue autosilla betoonist sillavõlv, mida nüüd saab hakata trossidega pingule tõmbama ning umbes kolme nädala pärast juba vantide külge riputama.
Silla ehitaja sõnul on Tartu uus autosild keerukaim rippsild, mida on Eestis ehitatud, vahendas ERR Uudised.
Betoonivalamine kestis järjest 20 tundi, teist samapalju kulus lihvimisele ning silla kile ja soojusvillaga katmisele. Korraga oli ametis 40 inimest. Nüüd huugavad silla all suured soojapuhurid, et möödunud nädalal valatud sillavõlvi õhemad osad kuivaksid paksematega võrdselt. Lähipäevil peaks betoon olema juba sedavõrd kivistunud, et saab hakata sillaarmatuuri pingutama, kuu pärast peaks umbes 2200 tonni kaaluv sild nelja vandi küljes rippuma.
Laia tänava otsa ehitatav enam kui 160 miljonit krooni maksma minev Vabaduse autosild peaks praeguse kava kohaselt valmima 30. juulil.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.10.24, 13:56
Ehitusmaterjalide müüja Karl Bilder: põrandaluukide müük on aastaga oluliselt kasvanud
Põrandaluugid ja nende kasutamine ehitusobjektidel tekitab teinekord küsimusi – kus, milleks ja milliste hoonete või rajatiste puhul on neid mõistlik kasutada?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele