Möödunud nädalal lõppes Eesti esimene internetis toimunud ehitus-sisustusmess, millel osalenud Hörmann Eesti OÜ messiboksi külastati paartuhat korda.
Messi külastatavusega on tegevjuht Jaanus Talp Talpi sõnul põhjust väga rahule jääda. "Üldkontaktide arv oli kaks nädalat väldanud näituse kohta üle 200 000, firma messiboksi külastati 2000 korral,"rääkis Talp.
„Veebinäitusel osaleks iseenesest veel küll, kui nad toetavad seda reklaamiga sama tugevalt kui sel aastal,“ lisas Talp. Virtuaalmess erineb Talpi sõnul nn pärismessist seetõttu, et kindlasti saab sinna panna üles rohkem videosid, pilte, katalooge. „Lisaks tootetutvustustele oli igas ettevõtte boksis võimalik onlines küsimusi esitada ja vahetult vastuseid saada.“
Ehitus- ja sisustusmessi „Building & Interior 2009“ korraldaja teatel oli näituse ajal 5 riigis eksponeeritud 321 näituseboksi ning 10 päeva jooksul külastati näitust 321 799 korda.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
PAROC® toob ehitusturule uue toote – PAROC
Linio 10cc. Tegemist on kaasaegse kivivilla soojusisolatsiooniplaadiga fassaadide jaoks (ETICS), mille mõlemad pooled on juba tehases kruntvärviga kaetud. See lahendus aitab ehitusplatsil tööd tõhusamalt korraldada, säästes paigaldusaega ja vähendades liimikulu.