• 16.02.09, 12:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rebane: ehitusmess seab materjalitootja dilemma ette

Eesti Ehitusmaterjalide Tootjate Liidu tegevdirektor Enno Rebane ütles ehitusuudised.net-le, et otsus, kas ehitusmessil osaleda või mitte tekitab kindlasti paljudes materjalitootjates dilemma.
Rebane märkis, et osalejaid on kindlasti vähem, kuna materjalitootjad hoiavad raha kokku. „Samas oleks just nüüd tarvis neil ennast reklaamida, et leida see vähenegi raha turult üles,“ osutas ta. Rebane lisas ka, et messil osalemine sõltub sellest, mida konkreetne ettevõte toodab? Kas on tarvis otsekontakte kliendiga või tehakse pakkumised konkreetsetele firmadele. Ehitusmessil osalemine on oluline eelkõge neile materjalitootjatele, kes tegelevad eramute tarbeks materjalide toomisega, ehk siis eraisikust klientidega.
„Eks suvel selgub, kas hakatakse natukenegi ehitama, sellest sõltub ka messidel osalemine,“ märkis ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.12.24, 17:01
Innovatsioon ehitussektoris: Ruukki LowCarbon toodetes on heitkoguseid kuni 70% vähem
SSAB kontserni tütarettevõte Ruukki Construction käivitas uue tootegrupi Ruukki® LowCarbon, mille eesmärk on täita üha karmimaid keskkonnanõudeid ja rahuldada klientide vajadust vähendada ehitatavate hoonete elutsükli jooksul tekkivaid heitkoguseid. Tootegrupi esimesteks toodeteks on LowCarbon sändvitšpaneelid, LowCarbon fassaadikassetid ja katuseprofiil Ruukki® Classic LowCarbon, mille heitkogused on 50-70% väiksemad kui analoogsetel standardsetel toodetel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele