Eesti Ehitusmaterjalide Tootjate Liidu tegevdirektor Enno Rebane ütles ehitusuudised.net-le, et otsus, kas ehitusmessil osaleda või mitte tekitab kindlasti paljudes materjalitootjates dilemma.
Rebane märkis, et osalejaid on kindlasti vähem, kuna materjalitootjad hoiavad raha kokku. „Samas oleks just nüüd tarvis neil ennast reklaamida, et leida see vähenegi raha turult üles,“ osutas ta. Rebane lisas ka, et messil osalemine sõltub sellest, mida konkreetne ettevõte toodab? Kas on tarvis otsekontakte kliendiga või tehakse pakkumised konkreetsetele firmadele. Ehitusmessil osalemine on oluline eelkõge neile materjalitootjatele, kes tegelevad eramute tarbeks materjalide toomisega, ehk siis eraisikust klientidega.
„Eks suvel selgub, kas hakatakse natukenegi ehitama, sellest sõltub ka messidel osalemine,“ märkis ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kevadel hooldame niidukeid ja õlitame terrasse, aga puitfassaadi hooldamine ei tule sageli mõttessegi ning ega see polegi iga-aastane töö. Ent kui fassaadihooldus jääb pikalt tegemata, võib peagi ees oodata voodrilaudade vahetus, mis on suur ja kulukas ettevõtmine ka siis, kui otsustad seda oma jõududega teha.