16. veebruar 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Rebane: ehitusmess seab materjalitootja dilemma ette

Eesti Ehitusmaterjalide Tootjate Liidu tegevdirektor Enno Rebane ütles ehitusuudised.net-le, et otsus, kas ehitusmessil osaleda või mitte tekitab kindlasti paljudes materjalitootjates dilemma.

Rebane märkis, et osalejaid on kindlasti vähem, kuna materjalitootjad hoiavad raha kokku. „Samas oleks just nüüd tarvis neil ennast reklaamida, et leida see vähenegi raha turult üles,“ osutas ta. Rebane lisas ka, et messil osalemine sõltub sellest, mida konkreetne ettevõte toodab? Kas on tarvis otsekontakte kliendiga või tehakse pakkumised konkreetsetele firmadele. Ehitusmessil osalemine on oluline eelkõge neile materjalitootjatele, kes tegelevad eramute tarbeks materjalide toomisega, ehk siis eraisikust klientidega.

„Eks suvel selgub, kas hakatakse natukenegi ehitama, sellest sõltub ka messidel osalemine,“ märkis ta.

Jaga lugu
Ehitusuudised.ee toetajad:
Teeli RemmelgEhitusvaldkonna juhtTel: 51 23 770
Triin UibopuuEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 51 990 655
Helen PaapsiReklaamimüügi projektijuhtTel: 5880 7785
Hannes RummReklaamimüügi projektijuhtTel: 518 4688