• 05.01.09, 17:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti kalleim garaaž maksab pool miljonit

Uutes kinnisvaraarendustes maksab autokoht kuni 300 000 krooni, ent garaažide järelturul on hinnavõimalusi rohkem, kirjutab Ekspresskinnisvara.
Hetkel müügisolevatest garaažidest on kalleim 500 000 krooni maksev kahele autole mõeldud 50 ruutmeetrine pind Tallinna kesklinnas. Ruum asub kolmekorruselise „Eesti-aegse” kortermaja all ning on keskmises seisukorras.
Üldisest kallim hinnatase, 150 000 kuni 300 000 krooni, hõlmabki autokohti Tallinna kesklinnas. Tegemist on peamiselt 12-16 ruutmeetri suuruste kohtadega uute majade keldrites asuvatel parklakorrustel. Samas, 195 000 krooni eest saab Liivamäe tänaval osta kahekohalise boksi maa-aluses garaažis, mis on rajatud samal ajal sealsete suurpaneelelamutega.
80 000-150 000 krooni eest on müügil klassikalised nõukogude-aegsed garaažiboksid Tallinna paneelrajoonides. Peamiselt on tegu maa-alustes parklakompleksides asuvate ruumidega, mis on keskmises seiskukorras a la „nagu üks õige garaaž ikka”.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Alla 80 000 krooni maksavad kõik ülejäänud „autode kodud” üle Eesti. Valida on igas seisukorras ja erineva hinnakalssiga garaažide vahel. Ühiseks jooneks on aga ehitiste väljanägemine – pea kõik boksid asuvad pikkades lintehitistes, kus ühe ruumi suurus on keskmiselt 19-22 ruutmeetrit. Näiteks Jõhvis võib sellise boksi osta 29 000 ja Viljandis 27 000 krooni eest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.07.25, 10:46
Kuidas muudab uus isolatsiooniplaat fassaadi paigaldamise kiiremaks ja säästlikumaks?"
PAROC® toob ehitusturule uue toote – PAROC Linio 10cc. Tegemist on kaasaegse kivivilla soojusisolatsiooniplaadiga fassaadide jaoks (ETICS), mille mõlemad pooled on juba tehases kruntvärviga kaetud. See lahendus aitab ehitusplatsil tööd tõhusamalt korraldada, säästes paigaldusaega ja vähendades liimikulu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele