• 05.01.09, 17:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti kalleim garaaž maksab pool miljonit

Uutes kinnisvaraarendustes maksab autokoht kuni 300 000 krooni, ent garaažide järelturul on hinnavõimalusi rohkem, kirjutab Ekspresskinnisvara.
Hetkel müügisolevatest garaažidest on kalleim 500 000 krooni maksev kahele autole mõeldud 50 ruutmeetrine pind Tallinna kesklinnas. Ruum asub kolmekorruselise „Eesti-aegse” kortermaja all ning on keskmises seisukorras.
Üldisest kallim hinnatase, 150 000 kuni 300 000 krooni, hõlmabki autokohti Tallinna kesklinnas. Tegemist on peamiselt 12-16 ruutmeetri suuruste kohtadega uute majade keldrites asuvatel parklakorrustel. Samas, 195 000 krooni eest saab Liivamäe tänaval osta kahekohalise boksi maa-aluses garaažis, mis on rajatud samal ajal sealsete suurpaneelelamutega.
80 000-150 000 krooni eest on müügil klassikalised nõukogude-aegsed garaažiboksid Tallinna paneelrajoonides. Peamiselt on tegu maa-alustes parklakompleksides asuvate ruumidega, mis on keskmises seiskukorras a la „nagu üks õige garaaž ikka”.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Alla 80 000 krooni maksavad kõik ülejäänud „autode kodud” üle Eesti. Valida on igas seisukorras ja erineva hinnakalssiga garaažide vahel. Ühiseks jooneks on aga ehitiste väljanägemine – pea kõik boksid asuvad pikkades lintehitistes, kus ühe ruumi suurus on keskmiselt 19-22 ruutmeetrit. Näiteks Jõhvis võib sellise boksi osta 29 000 ja Viljandis 27 000 krooni eest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.25, 16:14
Kaabli kvaliteet ei ole silmaga nähtav, aga tagajärjed võivad olla valusad
Saaremaa ettevõte OÜ Feizerton, mille kaubamärk Feirol on Eestis juba tuttav nii professionaalidele kui ka tavakasutajatele, on tegelenud enam kui 20 aastat kaablitoodete ja elektritarvikute arenduse, tootmise ja müügiga. Ettevõtte juhi Jüri Lemberi sõnul on neil turul omas nišis tugev positsioon, kuid samas on soov üha enam jõuda otse nii ehitusobjektidele kui ka lõpptarbijateni.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele