• 05.12.08, 13:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas on muutunud maakleri töörütm seoses majanduskriisiga?

Uus Maa Kinnisvarabüroo korterite osakonna juhataja Elari Tamm kirjutab ehitusuudised.net-is, kuidas muutunud olud on mõjutanud kinnisvaramaakleri töörutiini.
Maakleri töö sisu on jäänud samaks, pigem on muutunud intensiivsus. Kui varem tuli ühe objekti realiseerimiseks teha x tunde tööd, siis nüüd tuleb korrutada see kolmega ja siis pole ka kindel, et töötasu on tagatud, sest kolmas ja otsutav  jõud siin otsuste rägastikus on pank.
Viiest ostusoovist pooled saava laenu.
Tänane märksõna on selgelt õige hind. Kui klient on piisavalt paindlik, et hind paika saada, siis on müük võimalik. Igale asjale on ostja, kuid lõplik saatus on hinna täpses määrtlemises.  Kui maakler teeb lihtsalt omanikule head nö selleks et, objekt müüki saada, kuid hind on selgelt liiga kõrge on koostöö peagi  rikkis, sest lubatud kliente ei ole ja tehing venib.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Siin kaotavad palju maaklerid klinete ja töötasu, kuid paljud kliendid kaotavad reaalselt raha. Edukad maaklerid on need, kes omavad kõige rohkem kontakte ja soovitusi. Selleks, et viimaseid rohkelt saada, tuleb suhelda palju ja teha super head tööd. Viimased aastad on hea kool olnud, kuidas asju teha ja mitte teha. Täna tuleb nendest vigadest õppida ja turuolukorraga kohaneda.
Aeg läheb omasoodu, seega võiks öelda, et prioriteedid peavad paigas olema - mIllega tasub tegeleda ja millega mitte, kes on meie kliendid ja kes ei ole.
Stressi on rohkem, kuid kriisid on puhastavas mõttes ka positiivsed. Kõik ei sobigi tegema sama tööd ning antud aeg selgitab välja, kes jäävad, kes lähevad
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 14:04
Prysmian: jätkusuutlik tootmine on konkurentsieelis, mitte nišš
Jätkusuutlikkus ja rohelisus ei ole enam ammu nišiteema, vaid eeldus, et tootmis- ja ehitusettevõte saaks üldse rahvusvahelisel turul kaasa rääkida. See tähendab, et tootjal peab olema täielik ülevaade nii materjalide päritolust, tootmisprotsessist kui ka sellest, mis saab toodetest pärast nende elukaare lõppu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele