Maailmakuulsat teksatööstust, lugematul
hulgal pilvelõhkujaid, hotelle ja lennufirmasid omav Nakashi miljardäriperekond
tunneb kummalistel põhjustel huvi Tallinna pisikese kortermaja püstitamise
vastu.
Firma Luise Süda, mida Nakashid rahastavad, tahab Luise tänavale püsti panna tagasihoidliku viiekorruselise kortermaja, mille detailplaneering on menetlemisel, kirjutas Eesti Ekspress. Kui palju sinna investeeritakse, ei oska Nakashite asju Eestis ajav advokaat Margus Mugu öelda.
Varemgi on Shaul ja Steven Nakash tasahilju Tallinna kinnisvaraturul toimetanud, omanud kortereid ja maatükki Kadriorus, möödunud aastal tegid nad koos oma äripartneritega 673 miljoni kroonise ostupakkumise 15-le SEB Panga kinnistule, kuid pank läks tehingusse konkurentidega.
Miks aga pakub selline väike projekt nagu üks kortermaja huvi juudiperekonnale, kellele kuulub tuntud kaubamärke Tommy Hilfiger, U.S. Polo Assn, ­BlueStar, Earl Jean jt tootev teksatööstus nimega Jordache, koos tehastega Jordaanias, Kenyas, Mehhikos, Marokos ning Mauritiuse ja Madagaskari saartel, Mugu ütleb, et Nakashid lihtsalt otsivad erinevaid võimalusi investeerimiseks.
Seotud lood
Kui räägitakse ärikinnisvarast, pööratakse enamasti tähelepanu selle asukohale, suurusele ja siselahendusele. Katuse peale mõeldakse sageli alles viimases järgus. Ent katus ei ole pelgalt funktsionaalne element, mis kaitseb vihma ja tuult eest. Tänapäevane katus on osa hoone toimivusest, energiatõhususest ja visuaalsest kuvandist. Kuidas teha katuse puhul tark otsus? Miks on oluline lähtuda kvaliteedist, mitte ainult hinnast? Ja mis rolli mängib katus ettevõtte jätkusuutlikkuses?