Tänane Äripäev kirjutab, et Tallinna Sadam
soovib osta miljonite kroonide eest Muuga sadama kõrval asuvat maatükki ja
keerukatest omanikuvahetuse skeemidest käib läbi ka Tallinna Sadama nõukogu
liikme Märt Vooglaiu nimi. Vooglaid ise nimetab artiklit kuulujutuks.
Vooglaid kinnitas kalev.ee uudisteportaalile, et Muuga sadama lähedal asuv maatükk ei puutu absoluutselt temasse. „On väga kahetsusväärne, et nimetatud artikli autor, Äripäeva staažikas ajakirjanik Peeter Raidla tugineb üksnes kuulujuttudele ja kirjutab pastakast kokku väljakistud skandaale. Rõhutan veelkord, mul ei ole Muugal asuva maatükiga mitte mingit pistmist ja selle maatükiga puudub igasugune juriidiline seos,“ rääkis Vooglaid.
Vooglaid ei varjagi, et on Äripäeva viimaste aja hoiakutes väga pettunud. „Olen nõus majandusminister Juhan Partsiga, kes nimetas Äripäeva kirjutisi peatsest krooni devaleerimisest täiesti vastutustundetuks. See leht viimasel ajal muuga ei tegelegi, kui kõikvõimalike paanikate tekitamisega. Samasse kategooriasse kuulub ka tänane artikkel minu seotusest Muuga maatükiga,“ kinnitas Vooglaid.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eestis on aastaid püsinud arusaam, justkui plaatsoojusvahetid, eriti niiskustagastusega ehk ERV-tüüpi seadmed, ei sobi meie kliimasse. Levinud on hirm, et need külmuvad talvel ja ei ole energiatõhusad. See müüt pärineb ajast, mil turul levisid odavad ristvoolu vahetid, mille kasutegur oli madal ja automaatika olematu. Tänapäeval on see eelarvamus ajale jalgu jäänud.