Merko sõlmis ehituslepingu Rail Baltica maanteeviadukti ehitamiseks
Neljapäeval sõlmisid Merko Ehituse kontserni kuuluv Tallinna Teede AS ja Transpordiamet lepingu kahe Rail Baltica maanteeviadukti ehitamiseks Harjumaal.
Kuigi mõningase hilinemisega, algasid oktoobris suuremahulised tööd Rail Baltica ühe olulisima objekti, Ülemiste reisiterminali ehitusel. Esimese etapi ehitustööde maht on 45 miljonit eurot. Terminalihoone hange kuulutakse välja järgmisel aastal.
GRK on valitud suure taristuprojekti peatöövõtjaks, mille käigus ehitatakse Tallinna lähedal asuva Kangru mitmetasandiline liiklussõlm ja kolm viadukti üle Rail Baltica raudteetrassi. Ehitustöid tehakse tulevase Rail Baltica raudteetrassi rajamise tarbeks. Projekti maksumus on ligikaudu 21 miljonit eurot.
Roheline mõtteviis on tulnud, et jääda, aga nõuded on karmid ning nende täitmisega peab nii riigi- ja erasektor kiirustama, jäi kõlama 25. oktoobril toimunud Taristuehituse konverentsil.
Akustika on hoone funktsionaalsuse ja kasutusmugavuse seisukohalt sama oluline kui energiatõhusus või sisekliima. Liigses müras väheneb inimeste keskendumisvõime, kasvab stressitase ning kannatab töö kvaliteet. Ruukki Products ASi Baltikumi tehnilise toe ja jätkusuutlikkuse juht Kaupo Pertel nendib, et õigete ehitusmaterjalidega on võimalik seda kõike ennetada.
3,5 aasta pärast on Tallinnal olemas üldplaneering. Vanalinna arendamise osas leiti koostöökoht. Kivisaar ja Karro avaldasid, milline on nende nägemuses Tallinn aastal 2035.