• 17.11.25, 14:08

Kahe aastaga käibest 100 miljonit kaotanud majatootja lubab vana hiilguse taastada

Eelmisel aastal kulusid kõvasti kokku tõmmanud Harmeti käive kukkus 65 protsenti, kuid suutis veelgi hullema tulemuse ära hoida ning isegi kahjumit vähendada.
Majatootja Harmeti tegevjuht Alo Tamm avaldas lootust, et tänavuse aastaga on nad käibe poolest taas tagasi varasemal heal tasemel.
  • Majatootja Harmeti tegevjuht Alo Tamm avaldas lootust, et tänavuse aastaga on nad käibe poolest taas tagasi varasemal heal tasemel.
  • Foto: Liis Treimann
Peamiselt Rootsi eksportiva Harmeti käive kukkus eelmisel aastal 100 miljoni euro pealt 35 miljonile eurole. Varem veidi üle kuue miljoni euro suurune ärikahjum oli eelmisel aastal ligi 5,5 miljonit eurot. Kahe aastaga on Harmet kaotanud käibest lausa 100 miljonit eurot.

Seotud lood

TOP
  • 08.08.25, 07:37
Puitehitiste tootjate käibe TOP 50: kasumi saamine raske, kuid siiski võimalik
Lisatud 50 suurima käibega ettevõtte kasumid või kahjumid.
Puitehitiste turu koondkäive kahanes 2024. aastal 20% ja kuigi põhi tundub olevat läbitud, on kasumites suured kõikumised. Toome esile ka 50 suurima käibega ettevõtet ja kas nad suutsid kasumit teenida ning isegi kasvatada või pidid vastu võtma kahjumi.
Uudised
  • 08.08.25, 06:07
Majatootja käive kukkus sodiks. “Erakordselt vastik aasta”
Puitmajatootja Mateki eelmise aasta käibest jäi alles vaid kolmandik ja ettevõte vajus enam kui poole miljoni euroga kahjumisse.
Saated
  • 12.08.25, 16:10
Majatootja leidis uue ärisuuna ja taaskäivitas tehase
Moodulmajade tootja Harmet taaskäivitas pea kaks aastat suletud Pärnu tehase ning leidis sinna uue ärisuuna, rääkis ettevõtte juht Alo Tamm.
Uudised
  • 14.01.25, 07:22
Eesti majatootja metsikus läänes. “Californiast tuleb väga palju päringuid”
Eesti peegelmajade tootja Ööd House on ilmselt pea ainus Eesti tootmisfirma, kes on murdnud läbi USA turu ja seda vägagi edukalt. Tänavuseks prognoosib ettevõte oma ajaloo suurimat kasvu.
  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 14:04
Prysmian: jätkusuutlik tootmine on konkurentsieelis, mitte nišš
Jätkusuutlikkus ja rohelisus ei ole enam ammu nišiteema, vaid eeldus, et tootmis- ja ehitusettevõte saaks üldse rahvusvahelisel turul kaasa rääkida. See tähendab, et tootjal peab olema täielik ülevaade nii materjalide päritolust, tootmisprotsessist kui ka sellest, mis saab toodetest pärast nende elukaare lõppu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele