• 21.11.24, 11:22

Kiltsi–Rakke–Vägeva raudteelõigule otsitakse ehitajat

Riigi poolt on eesmärgiks seatud Tapa–Tartu raudteeliini elektrifitseerimine ning piirkiiruse tõstmine kuni 160 km/h. Eesmärgi saavutamiseks on vaja teostada kapitaalremont Kiltsi–Rakke–Vägeva raudtee 17,62 km pikkusel lõigul ning Kiltsi ja Rakke raudteejaamades.
Ehitustööd on planeeritud järgmisesse aastasse.
  • Ehitustööd on planeeritud järgmisesse aastasse.
  • Foto: Andras Kralla
„Kogu lõigu ulatuses tuleb välja vahetada peatee amortiseerunud raudbetoonsõrestik, rekonstrueerida viis ülesõitu, laiendada Kiltsi ja Rakke jaamade reisijate ooteplatvorme ning nihutada selle tarbeks jaamade kõrvalteid. Lisaks paigaldatakse piirdeaed ohutuse tagamiseks Kiltsi–Rakke lõigu ääres paiknevate Äntu-Nõmme õppematkaradade piirkonda,“ kommenteeris Eesti Raudtee ehitusteenistuse juht Imre Reipõld.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.10.25, 16:13
Jet Grouting – kõige paindlikum pinnase parendamise tehnoloogia maailmas
Ehitus- ja geotehnilistes projektides seisavad insenerid sageli silmitsi pinnastega, mis ei vasta kandvuse, veepidavuse või stabiilsuse nõuetele. Üheks tõhusaks ja maailmas laialdaselt kasutatavaks pinnase parenduse meetodiks on jugainjekteerimine (ing keeles Soilcrete® või jet-grouting). See tehnoloogia võimaldab pinnasesse rajada erineva kuju ja suurusega tsementeerunud sambaid ilma ulatuslike väljakaevamisteta ja seda ka kitsastes tingimustes.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele