Taristuehitusfirma Verston korraldab ettevõtte struktuuri ümber, et lisaraha kaasata ja välisturgudele laieneda. Eesmärk sai mastaapne ja nimigi hoopis teine.
Verston gruppi veavad kaastegevjuhtidena kaks meest – Jüri Tamm ja Veiko Veskimäe. Foto: Verston OÜ
Ettevõtte juhi Veiko Veskimäe sõnul näeb ettevõtte järgmise perioodi strateegia lisaks orgaanilisele kasvule ette ka laienemist omandamiste ja ühinemiste kaudu. „Plaanime kasvu toetamiseks kaasata lisakapitali. Pikemas plaanis kaalume ka võimalust börsile minna,“ ütles Veskimäe teate vahendusel.
Teedeehitus- ja korrashoiu ettevõte Verston alustas koostöös Järelpinge Inseneribürooga Rapla vallas Rail Baltica raudteetrassi ehitamist. Rapla II etapi ehituslõigu raames valmib Eesti pikim raudteesild üle Keila jõe ning esmakordselt ristuvad siinmail kaks raudteed, mille tarbeks rajatakse Pureva viadukt.
Rasked ajad taristuehituses on pannud tee-ehitajad mõtisklema, kas õige on püüda võimalikult suurt hulk hankeid odava hinnaga või tuleks ellujäämise nimel olla konservatiivsem, rääkis taristufirma Trev-2 juht Sven Pertens.
Rail Baltic Estonia sõlmis täna lepingu trassi kõige eripärasema lõigu ehitamiseks, kus rööpad kulgevad osaliselt süvendis kuni 10 meetrit maapinnast allpool. 9,2 km pikkuse põhitrassi lõigu ehitus maksab 70,8 miljonit eurot ning selle rajavad ühispakkumisega hanke võitnud OÜ Verston ja OÜ Järelpinge Inseneribüroo. Lõik asub Rae vallas Soodevahe ja Kangru vahel.
Rail Baltic Estonia sõlmis täna Rail Baltica Eesti osa rahaliselt kõige mahukama lepingu. Ühispakkumusega hanke võitnud OÜ Verston ja OÜ Järelpinge Inseneribüroo rajavad 17,2 km pikkuse Rail Baltica põhitrassilõigu Rapla maakonnas, Rapla ja Kehtna vallas. Lepingu maksumus on ligikaudu 87,8 miljoni eurot.
Meil on rõõm tutvustada uusimat lahendust märgadesse ruumidesse suuremateks ehitusprojektideks – KeraSafe Project. See uus toode on edasiarendus juba tuntud KeraSafe+ veetõkkekangast, pakkudes täiuslikku kombinatsiooni kõrgest kvaliteedist ja soodsamast hinnast.