Eesti Raudtee ulatuslikud taristu rekonstrueerimistööd ja turvalisuse tagamiseks kehtestatud kiiruspiirangud hakkavad järgmisel aastal mõjutama rongiliikluse graafikut.

- Ehitustööd hõlmavad suures osa Tapa–Tartu liini.
- Foto: Andras Kralla
„2023. aastal oli fookus Tapa jaama suuremahulisel ümberehitusel, mille käigus rekonstrueeriti olemasolevad jaamateed ning taastati jaama sorteerimisvõimekus eesmärgiga kaubarongide sorteerimine Ülemistelt ära tuua. Mahukad tööd jätkuvad nüüd ka tuleval aastal, kui jätkatakse liiklusjuhtimissüsteemide ja ülesõidukohtade moderniseerimisega, elektrifitseeritakse raudtee ja liigutakse edasi raudteekõverate õgvendamise ja kapitaalremonditöödega,“ kommenteeris Eesti Raudtee ehitusteenistuse juht Riho Vjatkin.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eestis on aastaid püsinud arusaam, justkui plaatsoojusvahetid, eriti niiskustagastusega ehk ERV-tüüpi seadmed, ei sobi meie kliimasse. Levinud on hirm, et need külmuvad talvel ja ei ole energiatõhusad. See müüt pärineb ajast, mil turul levisid odavad ristvoolu vahetid, mille kasutegur oli madal ja automaatika olematu. Tänapäeval on see eelarvamus ajale jalgu jäänud.