• 16.05.23, 11:43

Eesti Raudtee kuulutas välja Tapa–Kaarepere lõigu remondi riigihanke

Nii üleriigiline planeering kui mitmed transpordi arengukavad näevad ette, et tulevikus tuleb nii Tartu kui ka Narva suundadel reisirongide maksimaalset sõidukiirust suurendada kuni 160 km/h. Sellest lähtuvalt on Eesti Raudtee kaardistanud kitsaskohad, mis ei võimalda täna suuremat kiirust kui 120 km/h.
Eesti Raudtee kuulutas välja Tapa–Kaarepere lõigu remondi riigihanke
  • Foto: Andras Kralla
Peamiselt on tegemist väikese raadiusega kõveratega, mis vajavad õgvendamist ehk laugemaks muutmist ning samuti ei võimalda mitmel lõigul amortiseerunud raudtee pealisehitus kiirust tõsta. Just seetõttu kuulutas Eesti Raudtee välja hanke Tapa–Kaarepere kapitaalremonditööde ja õgvenduste tarbeks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 14:04
Prysmian: jätkusuutlik tootmine on konkurentsieelis, mitte nišš
Jätkusuutlikkus ja rohelisus ei ole enam ammu nišiteema, vaid eeldus, et tootmis- ja ehitusettevõte saaks üldse rahvusvahelisel turul kaasa rääkida. See tähendab, et tootjal peab olema täielik ülevaade nii materjalide päritolust, tootmisprotsessist kui ka sellest, mis saab toodetest pärast nende elukaare lõppu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele