Tallinna–Tartu ja Tapa–Narva raudteelõigud elektrifitseeritakse
Riigi Tugiteenuste Keskus kinnitas rahastamisotsuse, millega elektrifitseeritakse Tallinna–Tartu ja Tapa–Narva raudteelõigud. Tegevusi rahastatakse Ühtekuuluvusfondist ja riigieelarvest.
Lisaks elektrifitseerimisele õgvendatakse ehitustöödega raudteekurve ning rekonstrueeritakse üksikuid raudteelõike.
Foto: Maris Ojasuu
„Planeeritud investeeringud võimaldavad tulevikus tõsta reisirongide sõidukiirust kuni 160 kilomeetrini tunnis. See on oluline, kuna aitab meil saavutada transpordisektoris seatud eesmärke – tuua rohkem inimesi autodest ühistransporti ning vähendada süsihappegaasi heitmete hulka,“ ütles majandus- ja taristuminister Riina Sikkut.
Tartu raudteejaam sai täna uuendatud platvormi ja renoveeritud tunneli, mis pakub nii lapsevankri, ratastooli kui ka rataste-kelkudega liikujatele mugavamat teekonda rongist jaama.
Akustika on hoone funktsionaalsuse ja kasutusmugavuse seisukohalt sama oluline kui energiatõhusus või sisekliima. Liigses müras väheneb inimeste keskendumisvõime, kasvab stressitase ning kannatab töö kvaliteet. Ruukki Products ASi Baltikumi tehnilise toe ja jätkusuutlikkuse juht Kaupo Pertel nendib, et õigete ehitusmaterjalidega on võimalik seda kõike ennetada.