Võõbu-Mäo teelõigul avati täies mahus neli sõidurada
7. novembril kell 9.15 avati liiklusele Tallinna–Tartu–Võru–Luhamaa maantee uus Võõbu–Mäo neljarajaline teelõik täies mahus, teatas Transpordiamet portaali tarktee.mnt.ee vahendusel.
1+1 sõiduradadega avati uus teelõik septembri lõpus, nüüd on avatud kõik neli sõidurada.
Foto: Tõnu Tramm
Kiirusepiirangud jäi uuel teelõigul veel kehtima, kuna siin-seal jätkatakse teetöödega. Maksimaalne piirkiirus on 90 km/h, töötsoonides on kiirus piiratud kuni 70km/h.
Ehitus- ja geotehnilistes projektides seisavad insenerid sageli silmitsi pinnastega, mis ei vasta kandvuse, veepidavuse või stabiilsuse nõuetele. Üheks tõhusaks ja maailmas laialdaselt kasutatavaks pinnase parenduse meetodiks on jugainjekteerimine (ing keeles Soilcrete® või jet-grouting). See tehnoloogia võimaldab pinnasesse rajada erineva kuju ja suurusega tsementeerunud sambaid ilma ulatuslike väljakaevamisteta ja seda ka kitsastes tingimustes.