Värske uuring tõendab, et betoontee vastupidavus on kolm korda suurem kui asfaltteel. Õismäe betoontee katselõigu esimese viie aasta uuringutulemused on veenvad: betoonkatendi roopa sügavus on 5, asfaldil 16 millimeetrit.
Õismäe betoontee katselõigu ehitus 2016. aasta kevadel. Foto: Raivo Tiikmaa.
Foto: Raivo Tiikmaa
Tallinna linnavalitsuse tellimusel valmis 2016. aasta jaanipäevaks Õismäel betoontee katselõik. Harku järve ja Astangu linnaosa vahel ehitati rekonstrueeritavale Paldiski maantee lõigule (Järveotsa tee ja Järvekalda tee vahel) kolm erinevat teelõiku:
Rääkides Eestis valmivate kvaliteetsete uste ja akende tootmisest, ei saa üle ega ümber Haapsalu Uksetehasest. Ent pea 35 aastat järjepidevalt tegutsenud ettevõtte suund oleks võinud olla ka muu, sest esimese tootena valmistati tehases hoopis täispuidust kirst, mis tellimustööna Žiguli 09 katusel Soome sõidutati.