Ohu märk Rail Balticu ja 2 + 2 teede kohal – kas enne saab otsa aeg või raha?
Kuigi järgmise aastani on Eesti suurte taristuprojektide rahastus kindel, siis edasine areng võib takerduda võimekuse, kiire hinnakasvu ja koroonamõjude taha. Suurte projektide ajagraafikud on juba segi.
Millised on Eesti võimalused praeguses muutunud maailmas viia lõpuni Rail Baltica ja neljarajaliste maateede ehitus, arutasid raadiosaates "Eetris on ehitusuudised" RB Rail Eesti filiaali juht Priit Sauk ning transpordiameti taristu haldamise teenistuse direktor Raido Randmaa.
Puistevill on oma universaalsuse ja tõhususe tõttu kujunenud üheks populaarsemaks soojustuslahenduseks nii uusehitistes kui ka renoveerimisprojektides.
3,5 aasta pärast on Tallinnal olemas üldplaneering. Vanalinna arendamise osas leiti koostöökoht. Kivisaar ja Karro avaldasid, milline on nende nägemuses Tallinn aastal 2035.