• 30.09.21, 12:37

Uuel aastal valmib üle 20 km neljarajalisi maanteid

Valitsus kinnitas järgmise aasta eelarve, millega jätkuvad suuremahulised raudteede ja maanteede ehitustööd. Lõpuni jõuab Võõbu–Mäo teelõigu neljarajaliseks ehitamine, mis on viimane lõik Kose ja Mäo vahelisest 40kilomeetrisest uuest maanteest, uutest neljarajalistest maanteedest alustatakse ehitustöid Pärnu–Uulu teelõiguga.
Järgmisel aastal jätkub Tallinna–Tartu maantee ehitamine neljarajaliseks.
  • Järgmisel aastal jätkub Tallinna–Tartu maantee ehitamine neljarajaliseks.
  • Foto: Raul Mee
Majandus- ja taristuminister Taavi Aasa sõnul tagavad head teed Eesti regionaalse arengu. „Meie suuremate linnade vahel peab olema kvaliteetne ja ohutu maantee. Neljarajaliste teede jätkuv ehitamine on liiklusõnnetuste ennetamiseks ning maapiirkondade elavdamiseks vaieldamatult vajalikud,” ütles Aas majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi pressiteates.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.12.25, 14:42
Killustiksammaste rajamine – kõige keskkonnasõbralikum pinnaste parendusmeetod
Ehitus- ja geotehnilistes projektides seisavad insenerid sageli silmitsi pinnastega, mis ei vasta eeldatud kandvuse ja stabiilsuse nõuetele. Üheks tõhusaks ja maailmas väga laialdaselt kasutatavaks pinnaseparandusmeetodiks on killustiksammaste rajamine. See tehnoloogia võimaldab oluliselt parandada pinnase mehaanilisi omadusi ulatuslike väljakaevamisteta või kiirendada konstruktsioonide alla jääva pinnaste tihenemist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele