Eesti Raudtee ja LEONHARD WEISS OÜ sõlmisid Balti jaama laiendamise ehitusööde lepingu maksumusega veidi üle 3,3 miljoni euro, mille raames rajatakse kaks uut jaamateed koos platvormidega ning ehitatakse täiendav peatee Paldiski maantee viadukti ja Kitseküla peatuse vahele.
- Elroni reisirong Balti jaamas. Foto: Raul_Mee
Eelmisel aastal sai Tallinna üks vanimaid raudteejaamasid Balti jaam 150aastaseks. Kuigi aastate jooksul on jaama pidevalt kaasajastatud, siis uusi jaamateid ning platvorme pole sinna juba tükil ajal lisatud. „Meil on äärmiselt hea meel alustada Tallinna linna jaoks nõnda olulise sõlmpunkti Balti jaama ehitustöödega, sest uusi jaamateid pole sinna juurde ehitatud juba aastakümneid ning viimased suuremad renoveerimistööd platvormidega teostati 2012. aastal,“ kommenteeris Eesti Raudtee ehitusteenistuse juht Riho Vjatkin.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
SSAB kontserni tütarettevõte Ruukki Construction käivitas uue tootegrupi Ruukki® LowCarbon, mille eesmärk on täita üha karmimaid keskkonnanõudeid ja rahuldada klientide vajadust vähendada ehitatavate hoonete elutsükli jooksul tekkivaid heitkoguseid. Tootegrupi esimesteks toodeteks on LowCarbon sändvitšpaneelid, LowCarbon fassaadikassetid ja katuseprofiil Ruukki® Classic LowCarbon, mille heitkogused on 50-70% väiksemad kui analoogsetel standardsetel toodetel.