Massiivsetes büroohoonetes ja ärimajades on üsna tavaline, et üksteist teatakse küll enam-vähem nägupidi (jajah, see mees väljub alati liftist kuuendal korrusel ja too daam käib lõunal iga päev täpselt 12.43), aga sellega asi piirdub. Kuidas aga luua suures majas eri büroode vahel sünergiat? Mis on vahendid, millega inimesed omavahel suhtlema panna? Ja miks see üldse kasulik on? Selgitab Fahle Pargi kommunikatsioonijuht Mari-Liis Vaher.

- Fahle Pargis avanevad "külatänavalt" vasakule ja paremale vaheldumisi kontoriustega ka kohvikud ja restoranid.
Fahle Pargi ärikinnisvara arenduse üks sihte on luua sealsete rentnike vahel sünergiat, millest saaksid kasu kõik ettevõtted, mis seal asuvad. Eesmärk on pakkuda keskkonda, kus eri ettevõtete inimesed tunneksid üksteist ja hakkaksid omavahel suhtlema. Kuna tööturul käib tihe võistlus parimate töötjate nimel, siis loob äge keskkond ja toimiv kommuun ettevõtetele eeliseid. Sünergia rentnike vahel annab võimaluse puutuda kokku inimestega teistest valdkondadest, kogeda kuuluvustunnet ja olla ühes infoväljas. Ühelt poolt pakuvad kontaktid päeva jooksul rõõmu, teisalt on valdkonna üleselt tekkinud ideed tihti need kõige loovamad. Kuigi praegustes koroona tingimustes peab sünergia loomine toimuma virtuaalsetes kanalites, saab sellega juba alustada, et kriisi lõppedes oleksid ettevalmistused tehtud.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui räägitakse tööstuse energiavajadusest, energiajulgeolekust või toidujulgeolekust, siis tundub, et räägitaks vaid gaasist, CNG-st või äärmisel juhul LPG-st. See on nii ilmselge valik, et tavaliselt ei vaevuta millelegi muule mõtlemagi.