Autor: Ehitusuudised • 21. oktoober 2020

Spetsialist küsib, ekspert vastab: millal esitatakse Rail Baltica korrigeeritud tasuvusarvutus?

Mõned Rail Baltica projekti vastased on oma arvutustes kasutanud Baltimaade veokipargi uuenemise optimistlikku koefitsenti ja valesid saastekvoote, mille tulemina on tehtud väärad järeldused, kommenteerib RB Raili Eesti ja Soome esinduse juht Aivar Jaeski Rail Baltica tasuvusarvutuse küsimust.
Foto: Rail Baltica

"Praeguses tasuvusarvutuses on neljamiljardine auk keskkonnasäästust, mille arvutuse eelduseks on Euro2 ehk möödund sajandi raskeveokid, mida täna ammu enam rahvusvahelistes vedudes ei kasutata," leiab Tallinna Tehnikaülikooli ehitusteaduskonna teedeinstituudi lektor ja volitatud teedeinsener (tase 8) Ain Kendra.

Liitu Ehitusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Ehitusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Teeli RemmelgEhitusvaldkonna juhtTel: 51 23 770
Triin UibopuuEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 51 990 655
Helen PaapsiReklaamimüügi projektijuhtTel: 5880 7785