• 21.10.20, 09:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Spetsialist küsib, ekspert vastab: millal esitatakse Rail Baltica korrigeeritud tasuvusarvutus?

Mõned Rail Baltica projekti vastased on oma arvutustes kasutanud Baltimaade veokipargi uuenemise optimistlikku koefitsenti ja valesid saastekvoote, mille tulemina on tehtud väärad järeldused, kommenteerib RB Raili Eesti ja Soome esinduse juht Aivar Jaeski Rail Baltica tasuvusarvutuse küsimust.
Spetsialist küsib, ekspert vastab: millal esitatakse Rail Baltica korrigeeritud tasuvusarvutus?
  • Foto: Rail Baltica
"Praeguses tasuvusarvutuses on neljamiljardine auk keskkonnasäästust, mille arvutuse eelduseks on Euro2 ehk möödund sajandi raskeveokid, mida täna ammu enam rahvusvahelistes vedudes ei kasutata," leiab Tallinna Tehnikaülikooli ehitusteaduskonna teedeinstituudi lektor ja volitatud teedeinsener (tase 8) Ain Kendra.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.12.25, 14:42
Killustiksammaste rajamine – kõige keskkonnasõbralikum pinnaste parendusmeetod
Ehitus- ja geotehnilistes projektides seisavad insenerid sageli silmitsi pinnastega, mis ei vasta eeldatud kandvuse ja stabiilsuse nõuetele. Üheks tõhusaks ja maailmas väga laialdaselt kasutatavaks pinnaseparandusmeetodiks on killustiksammaste rajamine. See tehnoloogia võimaldab oluliselt parandada pinnase mehaanilisi omadusi ulatuslike väljakaevamisteta või kiirendada konstruktsioonide alla jääva pinnaste tihenemist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele