• 29.09.20, 15:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tartust väljasõit ehitatakse kuni Kärevereni neljarajaliseks

Valitsus kinnitas 2021. aasta riigieelarve, mille lisataotlustega saab Maanteeamet järgmiseks aastaks 25 miljonit eurot juurde Kärevere-Kardla teelõigu neljarajaliseks ehituse alustamiseks, kruusateedele mustakatte ehitamiseks ning maanteeprojektide ettevalmistamiseks.
Tuleval aastal on ehituses üle 40 km neljarajalisi maanteid, suurim objekt on Võõbu-Mäo teelõik.
  • Tuleval aastal on ehituses üle 40 km neljarajalisi maanteid, suurim objekt on Võõbu-Mäo teelõik.
  • Foto: Tõnu Tramm
Lisaks sai majandusministeerium omavalitsuste transiitliikluse ja ettevõtlusega seotud teede parandamise toetamiseks 20 miljonit eurot.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 08.10.25, 14:17
Ruukki akustilised lahendused parandavad inimeste heaolu ja tööviljakust
Akustika on hoone funktsionaalsuse ja kasutusmugavuse seisukohalt sama oluline kui energiatõhusus või sisekliima. Liigses müras väheneb inimeste keskendumisvõime, kasvab stressitase ning kannatab töö kvaliteet. Ruukki Products ASi Baltikumi tehnilise toe ja jätkusuutlikkuse juht Kaupo Pertel nendib, et õigete ehitusmaterjalidega on võimalik seda kõike ennetada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele