• 29.09.20, 15:59

Tartust väljasõit ehitatakse kuni Kärevereni neljarajaliseks

Valitsus kinnitas 2021. aasta riigieelarve, mille lisataotlustega saab Maanteeamet järgmiseks aastaks 25 miljonit eurot juurde Kärevere-Kardla teelõigu neljarajaliseks ehituse alustamiseks, kruusateedele mustakatte ehitamiseks ning maanteeprojektide ettevalmistamiseks.
Tuleval aastal on ehituses üle 40 km neljarajalisi maanteid, suurim objekt on Võõbu-Mäo teelõik.
  • Tuleval aastal on ehituses üle 40 km neljarajalisi maanteid, suurim objekt on Võõbu-Mäo teelõik.
  • Foto: Tõnu Tramm
Lisaks sai majandusministeerium omavalitsuste transiitliikluse ja ettevõtlusega seotud teede parandamise toetamiseks 20 miljonit eurot.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.08.25, 09:00
Argo Luhaste: hilinemised ja lisakulud on sageli seotud geotehniliste oludega
Suurbritannias aastatel 1970–1994 läbiviidud ehitusuuringust, milles analüüsiti hilinemiste ja eelarve ületamiste põhjuseid, selgus, et 40% ootamatutest hilinemistest ja lisakuludest olid seotud geotehniliste oludega. Ehitaja vaates tõusetub küsimus: mis saab siis, kui tegelik kohapealne geotehniline olukord osutub arvatust keerulisemaks?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele