• 29.09.20, 09:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rail Baltica: Pärnu terminali ehitusega võiks alustada aasta pärast

Rail Baltica peatuste ehitamisel on kõige kaugemale on tänaseks jõutud Pärnu rahvusvahelise terminali arendamisega, mille eelprojekt valmis augustis ning lõplik projekt antakse üle 2021. aasta veebruari lõpus.
Rail Baltica: Pärnu terminali ehitusega võiks alustada aasta pärast
  • Foto: Rail Baltica
Rail Baltica raudteele kavandatakse Eesti territooriumil kokku 14 peatust. Kui kohalike peatuste täpse asukoha kinnitamise ja muude detailide osas arutelud kohalike omavalitsustega endiselt käivad, siis rahvusvaheliste peatuste asukohad on paigas ning nende projekteerimisegagi juba alustatud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.12.25, 14:42
Killustiksammaste rajamine – kõige keskkonnasõbralikum pinnaste parendusmeetod
Ehitus- ja geotehnilistes projektides seisavad insenerid sageli silmitsi pinnastega, mis ei vasta eeldatud kandvuse ja stabiilsuse nõuetele. Üheks tõhusaks ja maailmas väga laialdaselt kasutatavaks pinnaseparandusmeetodiks on killustiksammaste rajamine. See tehnoloogia võimaldab oluliselt parandada pinnase mehaanilisi omadusi ulatuslike väljakaevamisteta või kiirendada konstruktsioonide alla jääva pinnaste tihenemist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele