• 08.06.20, 09:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Noor maapõueekspert: Tallinn-Helsingi tunneli ehitus ei saa olema lihtne

TalTechi geoloogia instituudi tehnik, maapõueressursside magistriõpilane Aleks Strazdin pole veel 25 aastat vana, kuid on saanud olla juba osaline Tallinna-Helsingi tunneli ja Rail Baltica projektides. “Meie erialal on võimalik varakult töötada megaprojektide juures , olgu siis Eestis või välismaal,” kinnitab Strazdin.
Aleks Strazdin
  • Aleks Strazdin
  • Foto: TalTech geoloogia instituut
Aleks Strazdin hindab oma töö juures kõige rohkem seda, et saab mööda maad ringi käia ja maapõue uurida, selle asemel, et tundide viisi kontoritooli nühkida. Juunikuu esimesel nädalal alustab ta uue projektiga. “Olen praktikal sellises ettevõttes, mis tegeleb erinevate ehitus- ja keskkonnaprojektidele eelnevate maapõue geotehniliste uuringutega. Kõige uuem töö on seotud mitut riiki hõlmava Rail Baltica rajamisega. Hakkame Pärnus uurima pinnast paigas, kuhu on plaan rajada rongide terminal,“ räägib Aleks Strazdin.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.08.25, 09:00
Argo Luhaste: hilinemised ja lisakulud on sageli seotud geotehniliste oludega
Suurbritannias aastatel 1970–1994 läbiviidud ehitusuuringust, milles analüüsiti hilinemiste ja eelarve ületamiste põhjuseid, selgus, et 40% ootamatutest hilinemistest ja lisakuludest olid seotud geotehniliste oludega. Ehitaja vaates tõusetub küsimus: mis saab siis, kui tegelik kohapealne geotehniline olukord osutub arvatust keerulisemaks?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele