• 21.05.20, 14:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Võõbu–Mäo teelõigu ehitusleping sai allkirjad

Eile allkirjastasid Maanteeamet ja konsortsium GRK Infra AS ning GRK Infra Oy ehituslepingu Võõbu–Mäo neljarajalise lõigu ehituseks. Lepingu kogumaksumuseks on ligi 60 miljonit eurot.
Suurim objekt rajataval lõigul on Anna viadukt.
  • Suurim objekt rajataval lõigul on Anna viadukt.
  • Foto: Kuvatõmmis
„Oleme jõudnud oma suurprojekti viimase lõigu ehituseni, mis muudab liiklemise Tallinna–Tartu maanteel ohutumaks,“ sõnas Maanteeameti teehoiudirektor Raido Randmaa. „2022. aastal saame liikuda uuel trassil, mis koos sellel aastal valmivate Kose–Võõbu lõikudega lühendab teekonda Tallinna ja Tartu vahel 5,3 kilomeetri ning üheksa minuti võrra.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.12.25, 14:42
Killustiksammaste rajamine – kõige keskkonnasõbralikum pinnaste parendusmeetod
Ehitus- ja geotehnilistes projektides seisavad insenerid sageli silmitsi pinnastega, mis ei vasta eeldatud kandvuse ja stabiilsuse nõuetele. Üheks tõhusaks ja maailmas väga laialdaselt kasutatavaks pinnaseparandusmeetodiks on killustiksammaste rajamine. See tehnoloogia võimaldab oluliselt parandada pinnase mehaanilisi omadusi ulatuslike väljakaevamisteta või kiirendada konstruktsioonide alla jääva pinnaste tihenemist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele