Eile allkirjastasid Maanteeamet ja konsortsium GRK Infra AS ning GRK Infra Oy ehituslepingu Võõbu–Mäo neljarajalise lõigu ehituseks. Lepingu kogumaksumuseks on ligi 60 miljonit eurot.

- Suurim objekt rajataval lõigul on Anna viadukt.
- Foto: Kuvatõmmis
„Oleme jõudnud oma suurprojekti viimase lõigu ehituseni, mis muudab liiklemise Tallinna–Tartu maanteel ohutumaks,“ sõnas Maanteeameti teehoiudirektor Raido Randmaa. „2022. aastal saame liikuda uuel trassil, mis koos sellel aastal valmivate Kose–Võõbu lõikudega lühendab teekonda Tallinna ja Tartu vahel 5,3 kilomeetri ning üheksa minuti võrra.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Akustika on hoone funktsionaalsuse ja kasutusmugavuse seisukohalt sama oluline kui energiatõhusus või sisekliima. Liigses müras väheneb inimeste keskendumisvõime, kasvab stressitase ning kannatab töö kvaliteet. Ruukki Products ASi Baltikumi tehnilise toe ja jätkusuutlikkuse juht Kaupo Pertel nendib, et õigete ehitusmaterjalidega on võimalik seda kõike ennetada.