Eesti Raudtee kuulutas välja ehitustööde hanke, mille kohaselt rajatakse Balti jaama sissesõidule üle Paldiski maantee uus raudteeviadukt. Pakkumusi oodatakse kuni 22. juunini.
„Viadukti rajamine on esimeseks etapiks Tallinna ja Kitseküla peatuskoha vahele täiendava peatee ehituseks. Nii viadukt kui uus peatee suurendavad oluliselt Balti jaama läbilaskevõimet nii ida- kui edelasuunal ning tagavad paindlikkuse Tallinn-Balti jaama saabuvatele ja väljuvatele rongidele. Suurem läbilaskevõime ja jaamatöö paindlikkus võimaldavad omakorda seda, et reisijateveoga tegelev ettevõte saab vajadusel lisada täiendavaid väljumisi igale suunale ning tihendada liiklusgraafikut,“ kommenteeris Eesti Raudtee ehitusteenistuse juht Riho Vjatkin.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eestis on aastaid püsinud arusaam, justkui plaatsoojusvahetid, eriti niiskustagastusega ehk ERV-tüüpi seadmed, ei sobi meie kliimasse. Levinud on hirm, et need külmuvad talvel ja ei ole energiatõhusad. See müüt pärineb ajast, mil turul levisid odavad ristvoolu vahetid, mille kasutegur oli madal ja automaatika olematu. Tänapäeval on see eelarvamus ajale jalgu jäänud.