„Muuga kaubaterminal on Rail Baltica kaubaveo kontekstis projekti üks olulisemaid objekte, mille väljaarendamine tõstab nii raudtee kui Muuga sadama väärtust ja konkurentsivõimet. Muuga sadamas tekib üsna unikaalne taristukooslus, kus on võimalik operatiivselt ümber laadida kaupa meretranspordilt ja maanteetranspordilt erineva laiusega raudteetranspordile ja vastupidi. See on ka eelduseks, mis võimaldab viia kaubaveo sujuvamalt maanteedelt raudteele, seda eriti just kesk-pikal distantsil Kesk- ja Lõuna-Euroopa vahelise kaubavahetuse teenindamisel. Mul on hea meel, et oleme selle projekti arendamisel saanud teha head koostööd nii Tallinna Sadama kui Eesti Raudteega,“ lausus Rail Baltic Estonia juhatuse esimees Tõnu Grünberg. Tema sõnul saab Eesti tähtsaima kaubasadama ja raudtee ühendamine olema ambitsioonikas väljakutse igale projekteerimisettevõttele.