• 30.12.19, 14:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maanteeamet kuulutas välja hanke Võõbu–Mäo neljarajalise lõigu ehitamiseks

Võõbu–Mäo vaheline lõik on viimane Kose–Mäo neljarajalisest maanteelõigust, mis peaks valmima 2022. aastaks. Võõbu–Mäo 16 kilomeetri pikkuse lõigu ehituse algus on planeeritud 2020. aasta kevadeks.
Anna viadukt Otiku küla lähedal.
  • Anna viadukt Otiku küla lähedal.
  • Foto: Kuvatõmmis
Võõbu–Mäo teelõik asub Tallinna–Tartu–Võru–Luhamaa maantee kilomeetritel 64,2–80,2 (olemasoleva Tartu maantee km 67,5–85,5). Tegemist on siseriiklikult tähtsa maanteega, mis ühendab üheksat maakonda pealinnaga ning Luhamaa piiripunktiga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.11.25, 09:20
GEO-Instruments tõestab, et ka kõige nõudlikumates linnatingimustes saab ehitada targalt ja tulevikule mõeldes
Tallinna südamesse, otse sadama kõrvale, kerkib kaasaegne äri- ja elukondlik kvartal. Projekti arendab US Real Estate, ehitussüvendi peatöövõtjaks on Bildgren Ehitus ning automatiseeritud jälgimissüsteemide paigaldusel osales GEO-Instruments Polska – automatiseeritud geotehniliste, konstruktsioonide ja keskkonnaseire süsteemidele spetsialiseerunud ettevõte, mis pakkus terviklikku mõõtelahendust keerukate geotehniliste tööde teostamiseks kaevetööde toestamise käigus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele