• 11.12.19, 15:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reidi tee lõi ehitajal aeg-ajalt hinge kinni

Reidi tee ehitus pakkus erinevaid väljakutseid, millest mõni võttis Verstoni hankespetsialisti Ragnar Kangro sõnul osalejatel mahte silmas pidades korraks hingegi kinni.
Verstoni hankespetsialisti Ragnar Kangro rääkis taristuehituse konverentsil Reidi teega seotud suurematest väljakutsetest
  • Verstoni hankespetsialisti Ragnar Kangro rääkis taristuehituse konverentsil Reidi teega seotud suurematest väljakutsetest
  • Foto: Raul Mee, fotograaf
Ragnar Kangro rääkis taristuehituskonverentsil oma ettekandes Reidi tee ehitust tuvustades, et Ahtri ristmikult kuni Russalka ristmikuni on Pirita tee poolses otsas tegu täiesti uue teega, millest enamik on ehitatud tühermaale. “Tänu merelt võidetud maale ja kaldakindlustustele kasvas Eesti pindal 8000 ruutmeetrit.”

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.12.25, 14:42
Killustiksammaste rajamine – kõige keskkonnasõbralikum pinnaste parendusmeetod
Ehitus- ja geotehnilistes projektides seisavad insenerid sageli silmitsi pinnastega, mis ei vasta eeldatud kandvuse ja stabiilsuse nõuetele. Üheks tõhusaks ja maailmas väga laialdaselt kasutatavaks pinnaseparandusmeetodiks on killustiksammaste rajamine. See tehnoloogia võimaldab oluliselt parandada pinnase mehaanilisi omadusi ulatuslike väljakaevamisteta või kiirendada konstruktsioonide alla jääva pinnaste tihenemist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele