• 02.12.19, 11:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuhu tulevad uued trammiliinid?

Harjumaa Omavalituste Liidu väliskoostöö nõunik Kaarel Kose tutvustas Ehitusuudiste korraldatud taristukonverentsil ehitusplaane, millega loodetakse inimesed tulevikus rohkem ühistransporti kasutama suunata.
Harjumaa Omavalituste Liidu väliskoostöö nõunik Kaarel Kose.
  • Harjumaa Omavalituste Liidu väliskoostöö nõunik Kaarel Kose.
  • Foto: Raul Mee
Kuna Tallinna ja Harjumaale on kogunenud inimesed, kapital ja ettevõtlus, toimub selles maakonnas pea pool Eesti sõitudest, mis tähendab ka ca poolt Eesti transpordi CO2 emissioonist. “Kui minna kliimaeesmärkide juurde, mis juhtub varem või hiljem, on just see piirkond, kus tõhus sekkumine annab kõige tugevama tulemuse,” märkis Kose oma ettekandes.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.08.25, 11:39
TalTechi uuring kinnitab: Airoboti niiskustagastusega soojusvaheti on Eesti kliimas kõige tõhusam
Eestis on aastaid püsinud arusaam, justkui plaatsoojusvahetid, eriti niiskustagastusega ehk ERV-tüüpi seadmed, ei sobi meie kliimasse. Levinud on hirm, et need külmuvad talvel ja ei ole energiatõhusad. See müüt pärineb ajast, mil turul levisid odavad ristvoolu vahetid, mille kasutegur oli madal ja automaatika olematu. Tänapäeval on see eelarvamus ajale jalgu jäänud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele