• 02.12.19, 11:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuhu tulevad uued trammiliinid?

Harjumaa Omavalituste Liidu väliskoostöö nõunik Kaarel Kose tutvustas Ehitusuudiste korraldatud taristukonverentsil ehitusplaane, millega loodetakse inimesed tulevikus rohkem ühistransporti kasutama suunata.
Harjumaa Omavalituste Liidu väliskoostöö nõunik Kaarel Kose.
  • Harjumaa Omavalituste Liidu väliskoostöö nõunik Kaarel Kose.
  • Foto: Raul Mee
Kuna Tallinna ja Harjumaale on kogunenud inimesed, kapital ja ettevõtlus, toimub selles maakonnas pea pool Eesti sõitudest, mis tähendab ka ca poolt Eesti transpordi CO2 emissioonist. “Kui minna kliimaeesmärkide juurde, mis juhtub varem või hiljem, on just see piirkond, kus tõhus sekkumine annab kõige tugevama tulemuse,” märkis Kose oma ettekandes.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 14:04
Prysmian: jätkusuutlik tootmine on konkurentsieelis, mitte nišš
Jätkusuutlikkus ja rohelisus ei ole enam ammu nišiteema, vaid eeldus, et tootmis- ja ehitusettevõte saaks üldse rahvusvahelisel turul kaasa rääkida. See tähendab, et tootjal peab olema täielik ülevaade nii materjalide päritolust, tootmisprotsessist kui ka sellest, mis saab toodetest pärast nende elukaare lõppu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele