Järgmise aasta märtsiks viib majandus- ja kommunikatsiooniministeerium koostöös ministeeriumi haldusalas oleva nelja ametiga läbi analüüsi, et selgitada välja millist kasu tooks ametite funktsioonide ühendamine.

- Maanteeameti peadirektor Priit Sauk.
- Foto: Raul Mee
MKM moodustas koos Maanteeameti, Veeteede Ameti, Lennuameti ning Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametiga juhtkomisjoni, et viia läbi analüüs ja luua võimalik tegevuskava transpordi ühendametite loomiseks. Analüüs lähtub võimalusest luua praeguse nelja ameti asemel kaks, kus üks tegeleks transpordiliikide ülese planeerimise ja investeeringutega ning teine järelevalvega.
Seotud lood
Eestis on aastaid püsinud arusaam, justkui plaatsoojusvahetid, eriti niiskustagastusega ehk ERV-tüüpi seadmed, ei sobi meie kliimasse. Levinud on hirm, et need külmuvad talvel ja ei ole energiatõhusad. See müüt pärineb ajast, mil turul levisid odavad ristvoolu vahetid, mille kasutegur oli madal ja automaatika olematu. Tänapäeval on see eelarvamus ajale jalgu jäänud.