Eile alustas Warren Teed Õismäel Paldiski maantee äärse kergliiklustee ehitustöödega. Uus kergliiklustee on jätkuks Haabersti ristmiku rekonstrueerimistöödele ja ühendab Paldiski maanteele betoontee rajamise käigus valminud kergliiklusteede lõigud.

- Rekonstrueeritud Haabersti ringristmik.
- Foto: Postimees/Scanpix
Abilinnapea Kalle Klandorfi sõnul on kergliiklustee trassi valikul lähtutud vajadusest säilitada maksimaalselt olemasolevat kõrghaljastust ning arvestatud ka perspektiivse Paldiski maantee laiendusega, kuhu on kavandatud 2+2 sõidurada. „Harku järve ääres paikneva Paldiski maantee ja Õismäe tee II sissesõidu ristmikule rajatakse kergliiklejate ohutuse tagamiseks graniitäärekividega ohutussaared,“ selgitas Klandorf.
Rajatava kergliiklustee lõigu pikkus on 1,2 kilomeetrit ning asfaltkatte laiuseks on 4 meetrit. Lõigule rajatakse kolm pingi, prügikasti ja rattahoidjaga varustatud puhkekohta. Kergliiklusteele rajatakse LED-tehnoloogial põhinev tänavavalgustus ning ülekäiguradade erivalgustus. Ülekäiguradadele paigaldatakse vaegnägijate liikumist hõlbustavad braikivid.
Tallinna Kommunaalameti tellimusel koostas projektdokumentatsiooni Teedeprojekt OÜ. Ehitustöid teostab Warren Teed OÜ ja ehitustööde lepinguline maksumus on 470 000 eurot.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kergliiklustee avatakse liiklusele oktoobrikuu lõpus.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Suurbritannias aastatel 1970–1994 läbiviidud ehitusuuringust, milles analüüsiti hilinemiste ja eelarve ületamiste põhjuseid, selgus, et 40% ootamatutest hilinemistest ja lisakuludest olid seotud geotehniliste oludega. Ehitaja vaates tõusetub küsimus: mis saab siis, kui tegelik kohapealne geotehniline olukord osutub arvatust keerulisemaks?