Esimesed rahvusvahelised kontsernid on näidanud üles huvi osaleda Rail Balticu rajamises, mistõttu leiavad kohalikud ettevõtjad, et Baltimaid Euroopaga ühendavast raudteeprojektist võib saada geopoliitiline köievedu, kus hakkavad võistlema peaasjalikult Hiina ja Euroopa suurfirmad.

- Tulevikus Tallinnast Ülemiste jaamast algava Rail Balticu rajamise vastu on huvi tundnud mitu rahvusvahelist kontserni, kuid kohalike ehitusvaldkonna ettevõtjate sõnul on kosilaste nimed veel ähmased.
- Foto: Andras Kralla
"Teame juba praegu, et taristu valdkonnas tegutsevad Eesti ehitusettevõtted on moel või teisel huvitatud Rail Balticu projektis kaasa lööma. Samuti on põhjust eeldada, et laiemalt Euroopa turul tegutsejad tunnevad projekti vastu huvi, sest Rail Balticu mahud on võrreldavad Euroopas elluviidavate suurprojektide mahtudega," ütles projekti Eesti rakendusettevõtte Rail Baltic Estonia tehniline juht Anvar Salomets.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Saaremaa ettevõte OÜ Feizerton, mille kaubamärk Feirol on Eestis juba tuttav nii professionaalidele kui ka tavakasutajatele, on tegelenud enam kui 20 aastat kaablitoodete ja elektritarvikute arenduse, tootmise ja müügiga. Ettevõtte juhi Jüri Lemberi sõnul on neil turul omas nišis tugev positsioon, kuid samas on soov üha enam jõuda otse nii ehitusobjektidele kui ka lõpptarbijateni.