Eesti vihatuimaks taristuprojektiks nimetatud Rail Baltica on jõudmas ehitustööde etappi: esimene ehitushange kuulutati mullu välja ja ehitustööd võivad alata juba tänavu. Rail Baltica ehitus oli foookuses ka Ehitusuudiste korraldatud Taristuehituse konverentsil.
- Aivar Jaeski Foto: Raul Mee
Taristuehituse konverentsil salvestatud saate esimeses pooles räägib RB Rail ASi Eesti ja Soome esinduse juht Aivar Jaeski Rail Balticu projektist üldiselt, hangetest ja projekteerimisest.
“Oleme üks vihatumaid taristuprojekte, mille vastu võideldakse: meid on võtnud kolm parteid oma sihtmärgiks, meil on neli kohtuasja, meie kohta on välja antud hunnik propagandamaterjale jne," tunnistas Jaeski. Siiski tõdes ta, et projekt liigub valguskiirusel.
Saate teises pooles saab sõna Rail Baltic Estonia tehniline direktor Anvar Salomets. Mis on Rail Balticu Eesti osa järgnevate aastate tegevused, millised on eeldatavad hanketingimused ja mil moel kavatsetakse Eesti turgu hangetel kaasata?
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
SSAB kontserni tütarettevõte Ruukki Construction käivitas uue tootegrupi Ruukki® LowCarbon, mille eesmärk on täita üha karmimaid keskkonnanõudeid ja rahuldada klientide vajadust vähendada ehitatavate hoonete elutsükli jooksul tekkivaid heitkoguseid. Tootegrupi esimesteks toodeteks on LowCarbon sändvitšpaneelid, LowCarbon fassaadikassetid ja katuseprofiil Ruukki® Classic LowCarbon, mille heitkogused on 50-70% väiksemad kui analoogsetel standardsetel toodetel.