• 28.01.19, 07:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuula: Rail Baltica rajamine liigub valguskiirusel

Eesti vihatuimaks taristuprojektiks nimetatud Rail Baltica on jõudmas ehitustööde etappi: esimene ehitushange kuulutati mullu välja ja ehitustööd võivad alata juba tänavu. Rail Baltica ehitus oli foookuses ka Ehitusuudiste korraldatud Taristuehituse konverentsil.
Aivar Jaeski
  • Aivar Jaeski
  • Foto: Raul Mee
Taristuehituse konverentsil salvestatud saate esimeses pooles räägib RB Rail ASi Eesti ja Soome esinduse juht Aivar Jaeski Rail Balticu projektist üldiselt, hangetest ja projekteerimisest.
“Oleme üks vihatumaid taristuprojekte, mille vastu võideldakse: meid on võtnud kolm parteid oma sihtmärgiks, meil on neli kohtuasja, meie kohta on välja antud hunnik propagandamaterjale jne," tunnistas Jaeski. Siiski tõdes ta, et projekt liigub valguskiirusel.
Saate teises pooles saab sõna Rail Baltic Estonia tehniline direktor Anvar Salomets. Mis on Rail Balticu Eesti osa järgnevate aastate tegevused, millised on eeldatavad hanketingimused ja mil moel kavatsetakse Eesti turgu hangetel kaasata?

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.08.25, 11:39
TalTechi uuring kinnitab: Airoboti niiskustagastusega soojusvaheti on Eesti kliimas kõige tõhusam
Eestis on aastaid püsinud arusaam, justkui plaatsoojusvahetid, eriti niiskustagastusega ehk ERV-tüüpi seadmed, ei sobi meie kliimasse. Levinud on hirm, et need külmuvad talvel ja ei ole energiatõhusad. See müüt pärineb ajast, mil turul levisid odavad ristvoolu vahetid, mille kasutegur oli madal ja automaatika olematu. Tänapäeval on see eelarvamus ajale jalgu jäänud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele