Kaks aastat tagasi alustas Tallinna Lennujaam lennujaama suuremahulise arendustööga, mille üks järjekordsetest etappidest on nüüd valmis saanud – detsembri lõpus avati üle 1000 kohaga parkimismaja.

- Tallinna Lennujaama juhatuse esimehe Piret Mürk-Dubout' (paremalt teine) sõnul tekitas vajaduse uue parkimismaja järele kasvav reisijate arv.
- Foto: Liis Treimann
Uus parkimismaja koosneb viiest omavahel ühendatud parkimiskorpusest, mille pindala on kokku 46 000 m2.
1242 sõidukile ehitatud parkimismaja peaks olema Eesti suurim, mahutades kolm korda rohkem autosid kui varem. Parkimismajas on autojuhtidele vabadele kohtadele juhtimise süsteem, mis lihtsustab parkimiskoha leidmist. Järgmise aasta algul tulevad vastavad infotablood ka Tartu maantee äärde, et juhil oleks varakult võimalik otsustada sobiva parkimiskorruse kasuks.
Parkimismaja maksumus on 13 miljonit eurot. Aastatel 2016–2020 investeerib Tallinna Lennujaam taristu arendamisse üle 100 miljoni euro.
Tallinna Lennujaama teatel jääb parkimise hind varasemaga võrreldes samaks.
Seotud lood
Kui räägitakse ärikinnisvarast, pööratakse enamasti tähelepanu selle asukohale, suurusele ja siselahendusele. Katuse peale mõeldakse sageli alles viimases järgus. Ent katus ei ole pelgalt funktsionaalne element, mis kaitseb vihma ja tuult eest. Tänapäevane katus on osa hoone toimivusest, energiatõhususest ja visuaalsest kuvandist. Kuidas teha katuse puhul tark otsus? Miks on oluline lähtuda kvaliteedist, mitte ainult hinnast? Ja mis rolli mängib katus ettevõtte jätkusuutlikkuses?