• 07.12.18, 12:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Merko ja Insenerehitus sõlmisid BLRTga miljonilepingu

BLRT Grupp, Merko Ehitus Eesti ja Insenerehitus allkirjastasid lepingu uue lainemurdja ehitamiseks Noblessneri sadamasse. Lepingu maht on kokku miljon eurot, töö valmib hiljemalt 2019. aasta oktoobris.
Noblessneri sadamalinnak
  • Noblessneri sadamalinnak
  • Foto: Noblessner
Lainemurdja ehitus on teine etapp Noblessneri sadama arendusprojektis, mille käigus sadam täielikult kaasajastatakse. Esimese etapi käigus rekonstrueeriti kaks Noblessneri linnaväljaku äärset sadamakaid.
BLRT Grupi kinnisvara arendusdirektori Ivar Piirsalu sõnul on Noblessneri sadama turvalist kasutust seganud ennekõike põhjakaarte tuuled ja Tallinna lahel liikuvate reisilaevade tekitatud lainetus sadama akvatooriumis. „Uus, 70 meeri pikkune lainemurdja Noblessneri sadama sissesõidul selle probleemi lahendab ning sildumine muutub ohutumaks,“ sõnas ta.
Noblessneri sadama arenduse käigus rekonstrueeritakse kaid, rajatakse jalakäijate merepromenaad ning ehitatakse välja sadama infrastruktuur.

Artikkel jätkub pärast reklaami

2021. aastal võõrustab Noblessneri sadam koos Vanasadama ja Lennusadamaga rahvusvahelist purjeõppelaevade regatti The Tall Ships Races.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.08.25, 09:00
Argo Luhaste: hilinemised ja lisakulud on sageli seotud geotehniliste oludega
Suurbritannias aastatel 1970–1994 läbiviidud ehitusuuringust, milles analüüsiti hilinemiste ja eelarve ületamiste põhjuseid, selgus, et 40% ootamatutest hilinemistest ja lisakuludest olid seotud geotehniliste oludega. Ehitaja vaates tõusetub küsimus: mis saab siis, kui tegelik kohapealne geotehniline olukord osutub arvatust keerulisemaks?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele