Eile toimus Tallinnas Öpiku maja konverentsikeskuses Ehitusuudised.ee korraldatud Taristuehituse konverents 2018, kus kohtusid Eesti mõjukamad taristuehitajad ja teehooldajad.

- Maanteeameti peadirektor Priit Sauk.
- Foto: Raul Mee
Kõneleti hetkel aktuaalsetest teemadest, nagu lähiaastate teehoiukava, teedeehituse sektori tulevikuväljavaated, Tallinn-Helsingi tunneliplaanid, Rail Baltica raudteeprojekti hetkeseis, vead Tallinna linna liiklusplaneeringutes, Eesti Raudteel lähiajal kavas olevad investeeringud, Tallinn-Tartu maantee Kose-Ardu lõigu ehitus ja lubjakivipõhiste kaevandusjääkide taaskasutamine.
Samuti tunnustati konverentsil Äripäeva koostatud Taristuehituse TOPi võitjaid.
Taristuehitus 2018
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ehitus- ja geotehnilistes projektides seisavad insenerid sageli silmitsi pinnastega, mis ei vasta eeldatud kandvuse ja stabiilsuse nõuetele. Üheks tõhusaks ja maailmas väga laialdaselt kasutatavaks pinnaseparandusmeetodiks on killustiksammaste rajamine. See tehnoloogia võimaldab oluliselt parandada pinnase mehaanilisi omadusi ulatuslike väljakaevamisteta või kiirendada konstruktsioonide alla jääva pinnaste tihenemist.