Eile toimus Tallinnas Öpiku maja konverentsikeskuses Ehitusuudised.ee korraldatud Taristuehituse konverents 2018, kus kohtusid Eesti mõjukamad taristuehitajad ja teehooldajad.

- Maanteeameti peadirektor Priit Sauk.
- Foto: Raul Mee
Kõneleti hetkel aktuaalsetest teemadest, nagu lähiaastate teehoiukava, teedeehituse sektori tulevikuväljavaated, Tallinn-Helsingi tunneliplaanid, Rail Baltica raudteeprojekti hetkeseis, vead Tallinna linna liiklusplaneeringutes, Eesti Raudteel lähiajal kavas olevad investeeringud, Tallinn-Tartu maantee Kose-Ardu lõigu ehitus ja lubjakivipõhiste kaevandusjääkide taaskasutamine.
Samuti tunnustati konverentsil Äripäeva koostatud Taristuehituse TOPi võitjaid.
Taristuehitus 2018
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eestis on aastaid püsinud arusaam, justkui plaatsoojusvahetid, eriti niiskustagastusega ehk ERV-tüüpi seadmed, ei sobi meie kliimasse. Levinud on hirm, et need külmuvad talvel ja ei ole energiatõhusad. See müüt pärineb ajast, mil turul levisid odavad ristvoolu vahetid, mille kasutegur oli madal ja automaatika olematu. Tänapäeval on see eelarvamus ajale jalgu jäänud.