• 08.10.18, 16:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuula: kuidas valmib uus lõik neljarajalisest Tallinna–Tartu maanteest?

Kose–Ardu teelõigu rajamine on viimase 25 aasta üks suuremaid ja kallemaid tee-ehitusprojekte Eestis, mille käigus rajatakse kogu neljarajaline teelõik uuele trassile. Seetõttu on teelõigu ehitus pälvinud ka "sajandi trassi" nimetuse.
Kuula: kuidas valmib uus lõik neljarajalisest Tallinna–Tartu maanteest?
  • Foto: Andras Kralla
Kuidas on ehitus siiani kulgenud, kas on olnud palju ootamatuid takistusi, kas töödega ollakse graafikus, räägib saates "Eetris on ehitusuudised" teelõigu ehitaja TREV-2 Grupp ASi projektijuht Alan Muruväli.
Saatejuht on Lauri Leet.
PANE TÄHELE!

Artikkel jätkub pärast reklaami

Muruväli kõneleb Kose-Ardu lõigu ehitusest lähemalt 31. oktoobril toimuval Taristuehituse konverentsil. Pane ennast kirja SIIN.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.08.25, 11:39
TalTechi uuring kinnitab: Airoboti niiskustagastusega soojusvaheti on Eesti kliimas kõige tõhusam
Eestis on aastaid püsinud arusaam, justkui plaatsoojusvahetid, eriti niiskustagastusega ehk ERV-tüüpi seadmed, ei sobi meie kliimasse. Levinud on hirm, et need külmuvad talvel ja ei ole energiatõhusad. See müüt pärineb ajast, mil turul levisid odavad ristvoolu vahetid, mille kasutegur oli madal ja automaatika olematu. Tänapäeval on see eelarvamus ajale jalgu jäänud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele